2013. február 21., csütörtök

Sleek Bad Girl szürke - másképp

Sziasztok!

Itt láthattátok, hogyan használtam sokáig a Sleek Bad Girl paletta felső sor első négy színét. Most ugyanezekkel a színekkel készítettem sminket, teljesen máshogy. Ennek elkészítése hasonló a mostanában mutatott sminkekéhez, kicsit cicásra véve a formát, de különálló tusvonal nélkül, ez jó, mert nem vagyok benne túl ügyes, és így kevésbé látványos, ha nem tökéletes, valamint itt is végtelen a variáció a színek tekintetében.

Most sajna csak vakus és lámpafényes képek készültek, de szerettem volna megmutatni a szemem, és a tegnap tesztelt essence Stay Matt Lip Cream-et sminkben is.






Nincs benne semmi extra, tudom, de tegnap nem nagyon kívánkoztam színes szemhéjpúder vagy rúzs után nyúlni, a paletta első négy színe pedig a számomra bármikor bevethető színek, nagy bánatomra már nincs túl sok, főleg az első két színből. 

Használt termékek:

Élőben egyébként nem csillogok ennyire, a vaku meg a lámpa viszont kellően kiemeli ezt, bár a szín talán a 3. képen a legélethűbb.

Nektek hogy tetszik? Gyakran nyúltak a szürke szemhéjpúderek után, vagy inkább mellőzitek őket mostanában?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

16 megjegyzés: