2013. február 1., péntek

Pénteki kedvencek: Ryan Gosling

Sziasztok!

Újabb kedvenc színészről kaptok ma egy adag képet, csak hogy megint jól induljon a nap.. :]
Ő nem más, mint Ryan Gosling, akit elsőként ha jól emlékszem, a  Kísérleti Gyilkosság  című filmben láttam először pubi koromban (bár ez csak sok idő után esett le, hogy Ő az). Egyébként ez a film életem egyik "meghatározó" filmje, ha lehet ilyet mondani, a Pillangó hatás és a Fight Club meg pár másik film mellett ez is olyan, amit már vagy 20× láttam, de bármikor meg tudnám nézni. Eddig minden filmet imádtam, amiben szerepelt, ismét csak azt tudom mondani, hogy elfogult vagyok, szóval ne adjatok a szavamra  komolyan, amikor azt mondom, hogy húúdejó... De közbe tényleg az ám!! :D






 










Ritkaság, de kivételesen azt mondom, Neki kifejezetten jól áll a borosta (a kicsi szakáll) és a picit hosszabb haj. Pedig általában nem vagyok nagyon oda ezekért... :D

Pár film, amiben játszik, és szeretem, a teljesség igénye nélkül:
- Szerelmünk Lapjai
- Őrült, Dilis Szerelem
- Drive!
- Törés
- Half Nelson
- Kísérleti Gyilkosság
- Stay

Ti ismeritek a filmjeit? Ha igen, szeretitek őket? Egyébként az előbb felsorolt filmeket mindenkinek ajánlom, tessék megnézni, nagyon jók! (tényleg!! :D)

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot, szép hétvégét!

10 megjegyzés:

  1. A hitetlen című filmet is szeretem tőle.
    Csak merem remélni, hogy a romantikus vígjátékok nem szippantják be végleg. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt még nem is láttam, pótolnom kell sürgősen :D
      Remélem én is, hogy nem lesz innentől tucatfilm színész :]

      Törlés
  2. ryan gosling egy isten. kész.

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon szeretem őt :)

    VálaszTörlés
  4. http://www.amazon.co.uk/COLOUR-ME-GOOD-RYAN-GOSLING/dp/0957314833/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1360272219&sr=8-1 gondolom egy ilyen szinezo neked is kene :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neee :DD
      Simán jöhetne :D
      Hallod szakadok a röhögéstől, nagyon ötletes! :DD

      Törlés