2013. február 8., péntek

Pénteki kedvencek - Hotel Transylvania

Sziasztok!

Még két hete néztük meg a Hotel Transylvania-t, amit nagyon vártam, és eléggé tetszett is, igaz, feliratosan néztük, de nagyon megtetszett.






Eleve imádom az ilyen cuki-mutánsos animációs filmeket, főleg ha ilyen sztori épül köré, nem egy Tim Burton-mű, de elég jól sikerült (kivéve a végén a zenét, amit Nicki Minaj vagy hogy hívják énekel...).

A címéből is kiderül, hogy egy hotelben játszódik, ebben laknak a szörnyek, és betér egy ember, ami miatt hatalmas felfordulás lesz, e többit nem akarom lelőni, mert akkor uncsi lenne, inkább nézzétek meg, nekem nagyon bejött! :]

És akkor még néhány kedvcsináló kép:







És ha eddig a képek nem győztek meg, itt a trailer is:

És a végére hagytam a legeslegcukiságosabb dolgot:

Ti láttátok már? Ha igen, hogy tetszett? Ha nem, megnézitek majd? Miket néztetek mostanában?

Köszönöm a figyelmet, szép napot mindenkinek!

27 megjegyzés:

  1. Cuki mese!Kedvencem a farkas család volt!:D:D

    VálaszTörlés
  2. Én egy hete láttam. Abszolút kedvenc lett. :)

    Hétről hétre leírom mit láttam egy minimális kommenttel, ha gondolod, nézd meg: http://tipegozombi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi általában inkább sorozatokat nézünk, filmeket mostanában ritkábban, de vissza kéne szokni rá :S

      Törlés
  3. De cukiiii! :D Na majd lehet meglessük. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp, ha eddig tetszik, imádni fogod :P

      Törlés
  4. Én is láttam, és nagyon tetszett :)

    VálaszTörlés
  5. Na, majd megnézem körmözés közben :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katy ki ne hagyd szakadni fogsz a nevetéstől garantáltan. :) :D

      Törlés
  6. :D ez tènyleg jo lehet:) koszi a tippet

    VálaszTörlés
  7. Köszi,hogy írtál erről,mert még nem láttam,de ha későbbi időpontban lett volna akkor ezt nézzük meg.
    Biztos nagyon vicces így képek alapján. :)
    Az utolsó kép pedig nagyon cuki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, megnézitek és tetszeni fog :]

      Törlés
    2. Megnéztük múlt hétvégén nagyon tettszett. :)
      Sokat nevettünk rajta. :)
      Néha fárasztó volt a sztori,de jó kis film lett.
      A kislány ahogy átváltozik legeslegcukiságosabb dologgá,hogy a te szavaddal éljek nagyon cuki volt. :-)
      A kedvenc részem az volt mikor a kisfiú belép és azt hiszi,hogy valami jelmezes buli van és odamegy a csontváz pár női tagjához átnyúl a bordáin és mondja neki,hogy hú de élethű a ruhád erre a párja odébb löki a kisfiút,hogy "Hé ne tapizd a nőmet". :D :D Ez kész volt. :)
      Amúgy igen Nicki Minaj énekel a végén,de szerintem illik a sztorihoz. :)

      Törlés
    3. Szerintem nem volt fárasztó, kellett ez így, úgysem olyan hosszú :]
      Jajj a csontvázas részen én is nagyon röhögtem :DDD
      Illik, csak nem csípem Nicki-t :P

      Törlés
    4. Tényleg nem volt hosszú meg is lepődtem.
      Úgy értem,hogy fárasztó volt,hogy nem történt semmi vicces,érdekes pl. amikor csak sétált a kislány apukája+a kisfiú az erdőben.
      Igen az a rész nagyon jó volt én is még utána is szakadtam a nevetéstől. :D :D
      Meg az asztallal repkedős is tettszett és a kislány buliján a fellépés. :) :)
      Nicki Minaj -nak van egy furcsa stílusa az biztos+ a kinézete is néha béna :),de azért szerintem van egy-két jó száma +vannak rosszabbak is.
      Én a csak úgy elhallgatom kategóriába sorolnám be. :)

      Törlés
    5. Na nálam Ő a "megnézem a klipjét, mert annyira elcsodálkozom, és utána idegbetegen kivesézem magamnak" kategória. - jobb esetben, rosszban másnak is :DD

      Törlés
  8. Nagyon tetszett, a farkas a legjobb benne. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mért nem lepődöm meg, hogy az a kedvenced? :D

      Törlés
  9. ennyit még soha nem röhögtem egy mesen sem, hatalmas ! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szétröhögtem magamat rajta :D Nagyon jól sikerült :]

      Törlés
  10. I learned about this movie from my sister's kids and was hooked on it while they were watching it! I love this film, so funny! I love your blog! Specially the photos because they are so detailed and clear, I can really understand about your post. I followed you on GFC! Maybe you can come by mine too and maybe follow each other? :) Thank you for this post! I can't wait to read more of your posts. More power to you!

    XOXO
    Your new follower,
    www.MusingsofaMakeupMaven.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you, this is nice from you, I'm really happy to see this! :]

      Törlés
  11. Én egy hete néztem meg a barátommal, sokat nevettünk rajta :) Az utolsó kép pedig irtó cuki :))

    VálaszTörlés