2013. február 22., péntek

Pénteki kedvencek - David Boreanaz

Sziasztok!

Újabb színészt hoztam kedvencnek, vagyis csak képeket Róla, haha. :D

Betti nagy kedvence még a Buffy-ból, én azt annyira nem követtem nyomon, de a Dr. Csontot már annál is inkább. És imádom benne. :]











A mai adag ennyi lenne, remélem azért Ő is feldobja a napotokat, főleg a Tiédet, Betti.. :D

És a végére egy személyes kedvenc a Family Guy-ból:

Egyébként a Csontban is van, amikor Ő meg a Family Guy-ból Stewie-t haluzza... :D

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

14 megjegyzés:

  1. Dr. Csontot én is szeretem, olyan jól játszik benne!! Buffyt is szeretem, de nekem ő abban a szerepben nem szimpi, nem tudom miért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam ez a "Búszügynök" szerep nagyon illik Hozzá :]

      Törlés
  2. Na végre egy hapsi akit ismerek... :D Eddig még egyiket sem ismertem ebből a rovatból... :D Nagyon le vagyok maradva a korral... =) De őt én is szeretem. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig az eddigiek még jobbak voltak :P

      Törlés
    2. Mondom, hogy le vagyok maradva színész témában. :D

      Törlés
  3. Csatlakozom az előttem szólókhoz. Az egyik kedvenc színészem nekem is. :)
    Nincsenek egetverően nagy szerepei, de a karaktereit jól hozza.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, és ez a lényeg szerintem! :]

      Törlés
  4. Én is imádom, régen a Buffyban is szerettem, aztán rákattantam az Angelre, most meg persze nézem a Csontot. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor Nálad kitartó a "szeretet" iránta :D

      Törlés
  5. Annyira imádom ezt a pasit. Én is már Buffy óta szeretem, és a Bones-t is miatta kezdtem el nézni.
    Köszi a bejegyzést :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor a Te napod feldobtam legalább :D

      Törlés