2013. február 5., kedd

MUA rúzs Shade 3- TESZT

Sziasztok!

Egyszer már írtam egy ilyen nevű rúzsról, egy másikkal együtt, azt még úgy vettem tavaly, ITT olvashattátok.
Elíztől nyertem ezt, egy Undressed palettával, aminek végül Betti a boldog anyukája, meg egy arany karkötővel. Őszintén szólva eleinte csak félretettem, mondván, hogy ezt fogom akkor használni, a másikból meg esetleg csinálok szájfényt. Szóval amíg nem tartottam őket egymás mellett, fel sem tűnt.
Más egy kicsit a csomagolás is, de nem túl feltűnően, és a szín is - ez sem szembeötlő, tehát nem pirosból lett hupilila.



Csomagolás: A felső a régebbi, az alsó az új, jól látszik, hogy az alap koncepció megmaradt, fekete műanyag, ezüst csíkkal a kupak alatt, ezüst betűk, semmi plusz csicsa, mégis szép. Amit nagyon szeretek, hogy alul is láthatjuk, milyen színnel van dolgunk, így több MUA rúzs esetén sem kell leszedegetni a kupakot, elég rápillantani, hogy melyik melyik. :]
A címke a kupakon kapott helyet itt is, feltüntetve az árnyalat számát (sajnos neve nincs), a vonalkódot és a tartalmat.


Tartalma: 3, 8 g



Már az aljukon is látszik, hogy az új kicsit élénkebb rózsaszín, világosabb az előbbinél.


Ezen kívül a kupak levétele után láthatjuk a színbeli különbséget a rúzson, illetve hogy kicsit egyenesebb a rúzs teteje, olyan "hagyományos" vágású a vége, nem annyira ívelt, mint az előzőé.





Szín, pigmentáltság: Nagyon tetszik, a képeken a felső az új, az alsó a régi, nagyon hasonlítanak felkenve, de az új kicsit talán élénkebb, élettel telibb. Nagyon szép, és pigmentált ez is, szóval az újítások miatt általában szkeptikus vagyok, ennek egészen jól sikerült az új változata, a többiről meg ugye nem tudok nyilatkozni.

Természetes fényben:

Napsütésben:



Tartósság: Szerencsére ez sem romlott az újítás miatt, ugyanúgy kibírja a 1,5-2 órát, mint az elődje, szerintem nagyon rendben van.

Állag: Picikét, nem nagyon, tényleg csak épphogy, mintha puhább lenne, de ez egyáltalán nem zavaró, könnyű használni.

Használhatóság: Kellemes textúra és szín, elég pigmentált, és annak ellenére, hogy viszonylag élénk színről beszélünk, szerintem nagyon sok sminkbe beépíthető, nyilván itt nem a babakék szemhéjpúderre gondolok, hanem a natúrabb vonalt képviselőkre. :]

Illat: Talán még nem említettem, de annyira finom illatuk van a MUA rúzsoknak, nem túl tolakodó, de nem az a büdös temperaszag, meg nem is az az engem kicsit zsírkrétára emlékeztető rúzsszag, hanem finom cukros illata van, nem túl erős, de nekem nagyon tetszik.

Ja és a lényeg!
Az új rúzsok alján a színes csík nem véletlenül nagyobb, hanem letekerhető kis tégely, amiben szintén rúzs van, hát ez annyira jó ötlet szerintem, mert ha elfogy a rúzsunk, akkor sem fogy még el... :D
Ez az ötlet szerintem hatalmas piros pontot érdemel, zseniális!


Ár: Tudom, ajándéknak nem illik az árát nézni, de magamtól is tudom, hogy 1 font az ára a rúzsoknak, ami nincs 400 Ft, szóval azt kell mondanom, verhetetlen árben.

Beszerezhetőség: Eddig az egyetlen negatívum a MUA márkánál, nálunk nem kapni, a honlapjukon lehet vásárolni, de jobban megéri szerintem kivárni az akciót, vagy akkor rendelni, ha sok cuccot vesz az ember, esetleg barátnőkel társulni. :]

Ezt azt hiszem, smink formájában nem volt még a blogon, de mindenképpen lesz, mert ezt is eléggé megszerettem, csak mostanában annyira nem volt kedvem az időjárás miatt ez után nyúlni, de ha megjött a jó idő, tuti többet nyúlok érte. :]

Összességében nagyon örülök, főleg annak, hogy ugyanolyan, mint amim már van, de mégsem, nagyon bánom, hogy itthon nem kapni ezeket a rúzsokat, mert ár/érték arányban részemről eddig nagyon megéri!

Nektek van Make Up Academy rúzsotok? Ha igen, milyen és mennyire vagytok megelégedve? Ha nem, szeretnétek? Melyik árnyalatokat?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Érdekes, hogy a 2 rúzs között nagyobbnak tűnik elsőre a különbség, felkenve azonban csak minimális :) Szép színe van!
    Most már tényleg türelmetlenül várom a MUA csomagom, abban lapul 2 rúzs is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, felkenve már nem olyan szembeötlő, melyikeket rendelted meg? :]

      Törlés
    2. Shade 4 és 15, mindkettő ilyen kis 'halvány', szóval nem élénkek :)

      Törlés
    3. Azok is olyan szépek :]
      Ha tehetném, mind kéne.. :D

      Törlés
  2. Nekem még nincs, de majd lesz, amint megjön a rendelés. :) 2 db-t rendeltem, kíváncsi leszek rá mert mindenki csak jókat ír róla. :) Ennyiért meg nagyon megéri. :)
    Várom a sminket is, mert így nagyon szépen néz ki a szádon és jó a bőröd színéhez is, de az összhatásra is kíváncsi vagyok, meg hogy milyen kis natúr sminket találsz ki hozzá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azzal is igyekszem majd :P
      Azért meg hogy odaérjen hamar, drukkolok :P

      Törlés
  3. Tényleg érdekes, hogy felkenve már kevésbé különböznek :) Kíváncsi vagyok, hogy sminkben milyen lesz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egész megszerettem magamon - vagyis a számon is végre :D - ezt a színt, de valahogy mindig pont nem volt időm már lefényképezni, na majd most :D

      Törlés
  4. Még nem volt ilyen rúzsom, de szívesen kipróbálnám. Na majd egyszer. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ajánlani tudom, nagyon jó eddig mind, amit próbáltam, és nevetségesen olcsók...

      Törlés
  5. mind a kettő szép, elfogadnám őket én is :D de sajna nem vagyok bátor az erős rúzsok terén.. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem voltam, de elmúlt, tényleg szépen, nem feltűnően kopnak ezek a MUA rúzsok, és ha nincs kedvem annyira erős színt használni, akkor jó megoldás, hogy vastagabb rétegben viszem fel az ajakápolót, és vékonyabban a rúzst :] Szerintem érdemes próbálkozni! ;]

      Törlés