2013. február 13., szerda

MUA mágneses lakk - Park Lane

Sziasztok!

Következőnek ezt a lakkot gondoltam, egy szép pirosas-bordós enyhén csillámos mágneses lakk, a mágnes a tetején található, ennek ilyen cikkcakk mintája van.


Első próbálkozás, nem lett a legszebb, de azért nekem tetszik, bár inkább márványosnak mondanám, mint mágneses mintának.. :]

1 rétegben:

2 rétegben, mágnesezve:

A hüvelykujjamon lett talán a legerősebb a minta, ezt lefényképeztem külön is, igazából akkor lennék teljesen elégedett, ha mind így sikerült volna.


btgn fedőlakkal:

Bocsi, de még gyorsan meg akartam örökíteni természetes fénynél is, ezért csak fényképezés után mostam le körbe a lakkot. Egyébként margarétán sokkal szebb lett, szóval vagy a saját kezeimen vagyok béna, vagy maga a körmöm nem oké... :D

Amúgy magában a szín is tetszik, de még így sem rossz szerintem, hogy nem annyira feltűnő a mágnesezés után. :]

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a mágneses lakkokkal? Van mágneses lakkotok? Ha igen, milyen, mennyire vagytok megelégedve vele/velük?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

17 megjegyzés:

  1. Én most vettem egy mágneses lakkot,és megkökkenve tapasztaltam,hogy a enyém tetejéről kifelejtették a mágnest:( Hiába lóbáltam fölötte fél óráig semmi nem történt. Aztán elkezdtem a tetejét piszkálni és rájöttem,hogy csak egy műanyag akármi van ráragasztva.. De legközelebb valami márkásabbat veszek:)

    Mert amit vettem,azt hirtelen felindulásból egy kínaiba láttam meg,mert oooolyan szép volt a színe, és a képen a mágnesezett körmök is gyönyörűen néztek ki...Igen csak ez nálam nem jött össze:DDDDDDDDDDDD
    Tetszik ez a bordó lakkod:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, és tuti lett volna a tetején mágnes? :(
      Amúgy én régebben sima mágnessel próbálkoztam, de pl az essence más körmén sikerült a sajátjával is minimálisan, az enyémen meg nem :D
      Mondjuk párom azt mondta, lehet attól is, hogy nekem viszonylag íves a körmöm, és nem éri úgy ahogy kéne, csak a közepét, lehet benne valami, mert margarétán ez is jobban néz ki :D

      Törlés
    2. Én tényleg mágnesnek néztem azt a valamit a tetején, de csak egy műanyag volt, valamivel lekenve, amitől elhittem,hogy az mágnes.. Nagy tévedés volt a részemről..:(

      Törlés
    3. Ennek meg a lilának szerencsére megvan a mágnese, meg van 3 e-bay-ről is, kéne már azokat is hasznosítani :]
      Az a bajom vele, mint a nyomdázással, ha nincs hozzá elég türelmem egyszer, akkor hónapokig nem is akarom inkább, mert csak felhúz.. :D

      Törlés
  2. Szerintem nem béna vagy, csak jobban csúszik a margarétán a lakk, és így jobban kijön a hatás. A színe szerintem magában is szép ennek a lakknak. =)
    Az én mágneses lakkjaimat már ismered. Nekem semmi problémám nincs velük. Nemrég rendeltem még hozzájuk mágnes e-bayről. Kíváncsi vagyok azok hogy fognak szuperálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van e-bay-es mágnesem, azzal is megpróbálom majd azért, csak ez a hülyeségem, hogy nem bírom elviselni, ha nem ugyanolyanok a körmeim (kivéve nyomdánál vagy matricánál, mert néha túl sok lenne a díszítés :P)

      Törlés
  3. Nem rossz, de picit jobban vártam a mágneses hatást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, főleg, hogy a margarétán tök szép volt, lehet, hogy tényleg a körmömmel van gond... :D

      Törlés
  4. Én egy kicsit bénának érzem magam a mágnesezéshez :$

    VálaszTörlés
  5. Nagyon bejön a mintája és a színe is. Nekem Essence mágnes lakkom van,magamon nem próbáltam,de máson igen. Nem tartom rossz találmánynak a mágnes lakkot. A csillám fedőlakkok most jobban lekötnek :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon tetszik úgy az egész ötlet, meg kb mindenkinek a családban.. :DD
      Utóbbiak nemrég kezdtek el jobban érdekelni, mert előtte annyira nem szerettem, viszont rájöttem, hogy a lehető legegyszerűbb lakkokat is úgy felvidítja :]

      Törlés
  6. Érdekes a lakk meg a minta is :) nekem nincs egy darab mágnesem se, de mondjuk annyira nem hiányolom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, lehet élni nélkülük, de tök jó, szerintem ilyen 3in1 lakk, mert a legtöbb jó magában is (mármint ha szép a színe, de alapból ha nem tetszene nem venné meg az ember :P) meg mágneses is, meg a legtöbb mágneses lakk jó nyomdázni is :] (ezt még nem próbáltam, de remélem ez is jó :D)

      Törlés
  7. Tök jó lett tettszik a színe is és a minta is. :)
    Más színekben is kapható ilyen lakk?
    Szerintem egyáltalán nem vagy béna ,majd gyakorlod aztán egyre jobb lesz. :)
    Nem tudom,hogy működik ez a mágneses lakk,de próbáld + esetleg papíron hát ha ott szépen kijön a minta.
    Ha már úgy is ez a poszt témája akkor magyarázd el légy szíves,hogy kell ezt a mágneses lakkozást csinálni a lakkhoz van külön mágnes??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Igen, van hozzá mágnes, ennek pl a tetején, az essence-nél külön lehet venni, én ezt meg egy lilát vettem, de a MUA 6 színben forgalmazza, itt meg tudod nézni őket: http://www.muastore.co.uk/index.php/magnetic-nails

      Essence-ben pedig most van, ami le van árazva, én ma 200 Ft-ért vettem egyet :]

      Amúgy csak simán felkened 2 rétegben, és fölé tartod a mágnest, körömmargarétán simán működött, emiatt is gondoltam arra már, hogy "túl domború" ehhez a körmöm, de hátha idővel megtalálom a módját, hogy szép legyen. :]

      Törlés
    2. Oké köszi szépen! :)
      A linket közben én is megtaláltam mielőtt írtál volna. :)
      Nagyon szép színekben kaphatóak, tettszenek ezek a lakkok. :)

      Köszi az Essence infót most tartom a nem vásárolok fogadalmamat. :)
      Ahogy a veszprémi Rossmann-ban lenni szokott szerintem még nyáron is lesz az akciós cuccokból +amiket még ott hagytak régebbről. :)

      Igen lehet,hogy túl domború a körmöd hozzá,de szerintem senkinek sem sikerül tökéletesre max. akinek műkörme van,mert az viszonylag egyenes +aki margarétán csinálja.


      Törlés