2013. február 21., csütörtök

Miss Sporty Studio Colour Duo Eyeshadow - 215 - Be Intrepid - TESZT

Sziasztok!

Úgy érzem, ideje megírni a Miss Sporty Studio Colour Duo Eyeshadow - 215 - Be Intrepid szemhéjpúderduóról (későbbiekben "a szemhéjpúderduó" :P) a tesztet.

Ez a kis kétrészes szemhéjpúder is a Miss Sporty nyereményem része volt, a színt én választhattam ki, és mivel rózsaszínből nem volt valami sok, ezt választottam. :]



Csomagolás: Egyszerű, átlátszó műanyag tokban van, ami amúgy elég jól zár. Az egész tetszik, kivéve azt a részét, hogy nincs elválasztva a két szín valami kis műanyag vagy fém vonallal, de talán ilyen hasonló színnél nem olyan vészes, mint a teljesen más színűeknél. A feliratos megoldás bár újonnan szép, 1-2 használat után nem sok nyoma marad.


A hátulján találhatjuk felragasztva a szokásos infókat, a számát, fantázianevét és egy kis "útmutatót".


Kapunk hozzá egy mini applikátort is, aminek különösebb értelmét csak annyiból nem látom, hogy kétrészes, tehát úgysem egy applikátort használ hozzá, aki azzal viszi fel (mint én).

Tartalma: Semmit nem találtam, sem a  hátoldalon, sem neten, a webáruházban pedig "5ml"-t írnak, bár ez fura nekem egy szemhéjpúder esetén, de oké, egyébként olyan átlagos méretű..

Illat: Szokásos szemhéjpúder illata van, talán egy picit púderesebbnek érzem, de nem zavaró, nem túl erős.

Szín, pigmentáltság: Két szaténfényű rózsaszínt tartalmaz (kapható egyéb színekben is, nekem van pl egy zöld is, ami hasonló, bár az nem pont ehhez a családhoz tartozik, ha jól tudom..), szóval visszatérve, a színek jól passzolnak egymáshoz.

Alap nélkül:

Alappal:

Így a kezemen annyira nem látszik, de nem túl erős a színe, de nem is láthatatlan, inkább amolyan visszafogott, "romantikus" smink készíthető ezzel a duóval, ITT volt vele egy smink, de ITT láthattátok lila pigmenntel, tehát kiegészítő színnel is remekül felhasználható szerintem.

Állag: Elég puha szerintem, ez gondolom az ásványi anyagoknak és aloe vera tartalomnak köszönhető, bár bevallom őszintén, nem tudom, milyen egy jó ásványi anyagot tartalmazó (főleg nem egy aloe verát..) szemhéjpúder, minden esetre puhább az általam megszokott szemhéjpúdereknél, de nem vészes, teljesen használható!

Tartósság: Ez is rendben van, persze, 8-9 óra után egy kicsit fakul, de nálam eddig ennél nagyon nem bírták tovább, legalábbis mióta dolgozom, előtte meg annyira nem érdekelt, hogy figyelgessem... :]

Ár: Ha jól tudom, 900-1000 Ft örül mozog az ára

Használhatóság: Visszafogott sminkekhez magában jól használható, de remek kiegészítés is lehet erősebb lila/rózsaszín mellé.


Beszerezhetőség: Eossmann, Dm, gondolom Müllerben is megtalálható, és több webshopban is.

Mindent összevetve szerintem nem rossz szemhéjpúderduó ez, akik a visszafogott sminkeket szeretik, azoknak tökéletes, akik pedig az erősebbeket szeretik, más szemhéjpúderek mellé jó lehet. Nálam 10/9, mert végül is nem olyan erős a színe, de már a tokban sem olyan rikító..

Nektek hogy tetszik? Szerettek rózsaszínt viselni a szemhéjatokon? Van Miss Sporty szemhéjpúderetek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

2 megjegyzés:

  1. Én most tesztelem az enyémet, még nem végleges a véleményem, de egyelőre semmi jót nem tudok róla mondani :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó :(
      Mondom, ez nem rossz, nem is azt mondanám, hogy a pigmentáltsága nem jó, hanem hogy eleve kis világos színek :]

      Törlés