2013. február 21., csütörtök

Miss Sporty Metal Flip 3 in 1

Sziasztok!

A mai előző körmös bejegyzés végkifejletét hoztam most, bár nem maradt a körmeimen, csak próbálkoztam, hogy mutatna a 3 lakk egy lakkozásban.

Hát, így:

Természetes fényben:


Vakuval:


Nekem egészen tetszik így, ebben az összeállításban, bár a körömvégeket szabad kézzel csináltam, így nem lettek olyan szépek, de gyakorlásnak elmegy. :]

Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, szép estét, nyugi, mára tényleg abbahagytam. :D

13 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Jajj köszönöm, ez pont Tőled nagyon jól esik ám :]

      Törlés
  2. Velem tuti valami baj van, hogy ez az egész kollekciós nem bejövős. Legalábbis eddig nem fogtak meg. :( Legalább nem fáj a szívem hogy nem tudom megvenni csak ha hazamegyek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Flory, engem sem fogtak meg ;) :(

      Törlés
    2. Nem hiszem, hogy baj lenne bármelyikőtökkel emiatt, ízlések és pofonok ;]

      Törlés
  3. nagyon tetszik ez a metálos színkombináció. :) ügyes ötlet!

    VálaszTörlés