2013. február 21., csütörtök

Miss Sporty Metal Flip 030 - Aurora Borealis

Sziasztok!

Nem szoktam naponta körmöt lakkozni, de ennyi szép új lakk mellett nincs más "választásom". :D

Ma a 030-as számú, Aurora Borealis nevű Miss Sporty Metal Flip lakkot mutatom meg Nektek, 2 rétegben, magában, aztán ha van rá igény, akkor megmutatom, mit alkottam a 3 lakkal együtt.

Természetes fényben:


Vakuval:

A 3 lakk közül fedés ügyében eddig ez a leggyengébb, egy 3- réteg elkélt volna, főként a körömvégek miatt, de ezt cselesen megoldottam máshogy, így azt is megmutatom majd, ha szeretnétek akár még ma. :]
Egyébként nagyon szép, kicsit olyasmi, mint az essence Where Is The Party?-ja, világosabb, kékesebb változatban. Minden esetre a 3. réteg magában szerintem kéne, de ki szeretném majd próbálni sötétkék, lila, vagy akár fekete alapon.

Egyébként szerintem ez olyan igazi sellős vagy sarki fényes (mint a neve is mutatja) lakk.

És a végére egy kis szépség:

Kíváncsi vagyok, milyen lesz sötétebb alappal, remélem, - ha ez lehetséges - még ennél is szebb színe lesz. Amúgy a képek annyira nem adják vissza, de a szürkés, a zöld, a világoskék és a világoslila/rózsaszín színekben játszik.

Nektek hogy tetszik? Milyen alappal próbáljam majd ki először?
Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

8 megjegyzés:

  1. jaj, annyira szeretem ezt a lakkot! :)

    VálaszTörlés
  2. Tetszik és meg fogom venni! :) Metálos lilával megnézném! Az passzolna is hozzá, hátha szebben kihozná a színeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sima metálos lilám nincs, csak ebből a "testvére", meg a Where Is The Party? Meg a Chic Reloaded :(

      Törlés
  3. nagyon jó!! mennem kell a Rossmannba, mert nálunk nincs ilyen Miss sportys állvány, így Miskolcon nézem meg, remélem még lesz.

    VálaszTörlés
  4. Ezt akartam tegnapelőtt megvenni, de nem találtam egy darabot se... :( Remélem város másik végén lesz a Rossmannban!:)

    VálaszTörlés