2013. február 19., kedd

Miss Sporty Metal Flip 010 és 040

Sziasztok!

Mivel most 600 Ft helyett 400 a MS lakkok ára, gondoltam a Metal Flip 3 tagjára én is lecsapok, első körben a 010 és a 040 lakkot mutatnám be, ami az alapja egy kis plusz díszítésnek, ugyanis a facebook oldalukon van egy játék, a Metal Flip lakkokkal készült manikűrt kell megmutatni nekik, amivel öt szerencsés spirált nyerhet.

A gyűrűsujjamon a 040-es lakk van, a többin pedig a 010-es, itt még fedőlakk nélkül, két rétegben.

Természetes fényben:

Vakuval:

Nekem nagyon tetszik mindkét lakk, de azoknak, akik úgy gondolják, hogy a 040 olyan, mint az essence régi kiadású Where Is The Party? vagy az új kiadású Chic Reloaded, itt egy összehasonlító kép.


Tény, hogy hasonlóak, de ez sötétebb fémes lila szín, némi aranyos-zöldes beütéssel, míg a Chc Reloaded sötétlila, sötétszürke és sötétkékes-zöldes beütéssel, a Where Is The Party? pedig világosabb lila, világos szürke, méregzöldes csillogással, szóval hasonló, de szerintem tök más.

Ti lecsaptok a Metal Flip lakkokra?
Legyen még ma a játékra szánt lakkozásom, vagy mára elég már a lakkokból? :]

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

14 megjegyzés:

  1. uhhh.ez a duo chrome nagyon szèp.ezt megveszem èn is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyiért, főleg így leakciózva vétek lett volna kihagyni :]

      Törlés
  2. Tetszenek, még nem vettem, de az Aurora Borealist tuti meg fogom, lehetőleg még most, amíg akciós! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindhárom nagyon szép, és úgy örülök, hogy nem csak horror áron kapni már (nálunk sem :D)

      Törlés
  3. Legyen még ma! És ha kérhetem, felkenve is megmutatnád majd a 050-eset a Chic Reloaded mellett? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, bár itt már meg is nézheted: http://barkingbeauty.blogspot.hu/2013/02/lakkoztam-miss-sporty-metal-flip-040.html

      Most realizáltam mennyire nyomi vagyok, 050-et írtam, közben meg 040... :D Sebaj..

      Törlés
    2. OK, köszi :-) A hiba meg fel sem tűnt, mert meg sem néztem még őket a boltban :-D

      Törlés
    3. Nagyon szívesen, azért én is csinálok majd ilyet szerintem :P
      Nekem sem, tegnap néztem utána, neten fent vannak az árnyalatok nevei, roppant vicces, a 010-esnél pont arra jutottam, hogy "hát olyan bogárszárny színű" :D erre Beetle Wings a neve :DD

      Törlés
  4. Én is gondolkodtam rajta, de én csak 600ért láttam :( Megkérdezhetem esetleg melyik üzletben/ üzletláncban találtál 400ért?

    Egyébként nagyon szép szinük van, még nem döntöttem el pontosan melyiket akarom beszerezni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Rossmannban febr. 18-tól 400 Ft darabja, ha arra jársz, szerintem most érdemes megvenni :]

      Törlés
    2. Köszönöm :) Kár, nálunk még egyik Rossmanban sincs ez a metálos kollekció, csak a dm-ben láttam :(

      Törlés
  5. Jaj ez a 010 nagyon birizgálja még a fantáziámat, lehet hogy meg kellene vennem. Nem hajaz nagyon a Catrice Genius in the bottle-ra? (A 030 egy merő csalódás, ma tettem ki a képeket róla.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem csak így elsőre hasonlít, felkenve már nem, főleg, hogy az olyan arany-zöld, ez meg zöldes-aranyos-bordós-rózsaszínes-lilás meghatározhatatlan, de tényleg, pont ma néztem a körmöm kint, még napsütés sem volt, és valami brutális volt, hogy mennyi színt látok benne :O

      Törlés