2013. február 19., kedd

Miss Sporty Metal Flip 010 és 040 - pöttyöske

Sziasztok!

A legutóbbi lakkozás továbbgondolt változatát mutatom meg most, már említettem, hogy szándékomban áll jelentkezni a játékra, amiben egy Meal Flip lakkokból összeállított lakkozást kell bemutatnunk. Én ezt a két színt pöttyöztem fel a körmeimen és btgn fedőlakkal fejeztem be, így nekem az a még nem túl sok, tetszetős kategória.

Ilyen lett:

Természetes fényben:

Vakuval:


Lehetetlen a fotókon visszaadni a valós színüket, főleg, hogy annyi szín van mindkettőben, de ezt már az előbb kifejtettem, nagyon érdekesek, ha annyira nem hatnak meg a duokróm lakkok, akkor is érdemes rájuk vetni egy pillantást a boltban, nagyon különlegesek! :]

Nektek hogy tetszik?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot, kellemes estét!

8 megjegyzés:

  1. Szép lett, nagyon jók ezek a lakkok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nem egy nagy tudomány, de néha a kevesebb több, főleg ennyire szép lakkoknál :P

      Törlés
  2. Engem sem hatott annyira a metal lakk,de annak a lilaszerűnek jó színe van,azt beszerzem szerintem,a manid meg egyszerű de nagyszerű,szeretek én is pöttyözni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Olyan érdekes egyébként,mert a 040 "másik" fénye olyan, mint a 010 alapszíne, és fordítva is, így ha pl jicsit felülről-oldalról nézem, a gyűrűsujjamon "egybeolvad" :D

      Törlés
  3. Ez gyönyörű!!! Én beszereztem mind a hármat most akciósan. Most a 040-es van rajtam. Legközelebb a kékeset rakom majd fel.Én se bírom megunni! Remélem nyersz vmit a játékon vele!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :] Én is mindhármat beszereztem, de így egyszerre nem jutott semmi eszembe, hogy mindhármat beleépítsem egy lakkozásba :D
      Spirált lehet, drukkolok nagyon, mert most selejteztem ki két spirálom :(

      Törlés
  4. Ma megvettem a 010est is így akciósan, épp most kentem fel de már most imádom. Hiba lett volna kihagyni, köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon helyes, mondhatnám, hogy nem kíméltem a tárcád, de inkább ennyiért, mint ezt drágábban, vagy egy hasonlót még húzósabb áron ;]

      Törlés