2013. február 17., vasárnap

Max Factor Creme Puff púder - 05 - Translucent - TESZT

Sziasztok!


Ezt a Max Factor púdert még decemberben nyertem Csillánál, több szépség mellett, a nyakláncot imádom, a tegnapi sminkes bejegyzésben is láthattátok. :]

Mint már mondtam, nem nagyon szoktam púdert használni, egy db Avon púderem van, már jó ideje, tényleg csak ritkán használom, néha olyan "túl sok" érzést ad, nem is kinézetre, inkább viseletre zavar, de ezt egészen megszoktam, bár azért nem használom hétköznap, de már jó párszor használtam.

Csomagolás: Egyszerű fekete, fényes, kerek műanyag tokban van, ami elsőre jól hangzik, és viszonylag minőségi benyomást kelt, viszont sajna eléggé könnyen karcolódik, és nagyon gyűjti az ujjlenyomatokat. Viszont amit nagyon hiányolok, hogy a tető nem "csukható", tehát csak így rárakod és kész, nem egy táskába dobós darab, jobb lenne, ha stabilabban le lehetne zárni.



Ami mindenképpen szimpatikus számomra, hogy csak az alját ragasztották össze, itt találhatóak az összetevők, a magyar leírás, szavatosság, stb.


Kapunk hozzá egy szivacsot is, ami részemről a jobbik fajta kategória, nem az a kétszer használatos, foszlós anyagú, én általában ezzel viszem fel az arcomra.


Van még benne egy kis műanyaglap is, én ezeket meg szoktam tartani, nem tudom mért, megnyugtat a tudat, hogy ott van.. :D



Tartalom: 21 gramm

Szín: Elsőre elég sötétnek tűnt a bőrömhöz, de eldolgozva világosabb, mint a tokban.



Ár: Kb. 2000 Ft

Illat: Kellemes, púderillata van, bár ezt nagyon nem érzem már használat után.

Állag: Por állagú, de kicsit krémes érzetű felkenés után.

Használhatóság: Bár sok színben kapható, szerintem lehetne még 2-3 világosabb árnyalat, valamint inkább a barnás-rózsaszínes tónusokban kapható, szerintem 2-3 sárgás is elkélne köztük. Nekem kicsit olyan maszk-hatású, de el lehet dolgozni szebben is, akkor azért az eredmény is szép lesz, csak az időt kell rászánni.


A többi szín:

Tartósság: Sajnos 4-5 óra után már elkezd átfényesedni, ami részemről lehetne több is, így inkább alkalmira ajánlanám, nem mindennapi melóba járós púdernek.

Beszerezhetőség: Rossmann, Dm, gondolom Müllerben is kapni, szerintem minden drogériában, ahol a márka kapható. Ezen kívül neten is meg lehet venni, például az iparfumeria oldalon, IDE kattintva, itt meg is tudjátok nézni a többi árnyalatot, ITT pedig a további termékeiket láthatjátok a márkától.

Összességében véve nem rossz termék, de számomra azért nem az igazi, bár mondom, eleve nem nagyon szeretek púdert használni a hétköznapokra. Nálam így 10/7,5 pontot kap.

Ti használtok púdert? Ha igen, milyet? Ezt próbáltátok már? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, szép napot, jó pihenést!

13 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Basszus, bocsi, kitöröltem mielőtt megnyitottam, ezt folyamatosan eljátszom havonta legalább egyszer :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy kicsit 'megnyugtat', velem a múltkor fordult elő először és teljesen letargiás lettem tőle :D

      Törlés
    2. Annyit irtam,hogy egy ilyen markanal alap lenne a csukhato teto.
      :-)
      en most maybelline-t hasznalok,avonos nekem is van,szeretem az illatat.

      Törlés
    3. Dii, megnyugodtam én, hogy nem csak velem edik meg... :D
      Ági, az Avonosnak tényleg jó illata van, az meg legalább pattintósan lezárható, ennél is jobb lenne szerintem vagy olyan vagy csavarós tető :]

      Törlés
  3. Jó lehet ez a púder is, jó színe van, bár az állagát sajna nem látom. Én most Avonos kőpúdert szoktam használni, a szokástól messze van inkább néha, és világos színű.Ilyenem van: http://kremmania.hu/kremek/avon-borszinhez-igazodo-hidratalo-kopuder
    Ha elfogy beszerzek én is egy Max factort :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem Avonból CT-es van :]
      Én is inkább alkalmakkor szoktam púderezni csak :]

      Törlés
  4. Púdert én se nagyon használok hétköznapra, pedig régen csak ezt vittem fel az arcomra. A kis műanyag védőfóliát pedig én is mindig megtartom, valamiért jó érzés, hogy ott van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Másoktól is hallotta már, hogy csak púder, én mindig inkább csak alapozót, illetve mostanában BB krémet használok, valahogy jobb érzés nekem, olyan mintha jobban "szellőzne" az arcom :]

      Törlés
    2. Most már én is inkább csak színezett hidratálót használok és mióta megvan a (kifutó) Catrice alapozóm, azóta azt :)

      Törlés
  5. Én mostanában az essence pattanásos bőrre való púderét használom (nem, nem hiszem azt, hogy kevesebb pattanásom lesz tőle :D), eddig a Rimmel Stay Matte-t használtam, az essence szerintem ugyanolyan jó, sőt, kevésbé "poros" látványt nyújt (bár a Rimmelnél sem feltűnő), láthatatlanabb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jé, nem is tudtam, hogy van külön pattanásos bőrre való :O

      Törlés