2013. február 27., szerda

Lovely Moulin Rouge Nr. 7. - TESZT

Sziasztok!

Elérkezett az utolsó előtti Lovely lakk tesztjének ideje is, ami a Moulin Rouge kollekció Nr. 7. darabja, egy arany csillámos fedőlakk.

Itt most nagyon nem térnék már ki a kinézetre, a csomagolásra, hiszen már kiveséztem, szóval most csak a teljesítménye, a minősége lesz a téma. :]




Tartalom: 9 ml 



Ecset: Hagyományos, amivel nem szokott gondom lenni, de ez most valahogy egy leheletnyivel keményebbnek tűnik, mint a többi, nem tudom, mi lehet ennek az oka, nem zavaró, csak nem a "megszokott". 

Szín, állag, használhatóság: A 6-oshoz hasonlóan ez is egy csillámos lakk, kicsit zselé-szerű állaggal, és az alapszíne nem teljesen átlátszó, hanem kicsit sárgás, a csillámok is a számomra "sárgás arany" megnevezésű színűek, amiért nem repesek, illetve régen magát az arany színt nem szerettem, mostanában a kicsit bronzosabb-óarany színekkel már megbarátkoztam, de ez a sárgás még annyira nem jön be nekem személy szerint, bár ez az én egyéni ízlésem, de azért némi fantáziát látok benne.

Tartósság: Ugyanazt tudom mondani, mint a piros csillámosnál, elég tartóssá teszi a lakkokat, de lemosni nem leányálom. :D

Ár: 500 Ft

Beszerezhetőség: Rossmann 

Összességében ha picit bronzosabb lenne, imádnám, így meg "csak szeretem", nagyon más negatívumot nem tudok felhozni ellene. :]

Nektek hogy tetszik ez a fedőlakk? Meg is van esetleg? Ha igen, szeretitek? Ha nem, beszerzitek? Milyen színen látnátok még szívesen?

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

2 megjegyzés:

  1. A Moulin Rouge lakkokból egyet vettem meg csak, amennyire lelkesedtem értük az elején, az üzletben már nem voltam oda értük.
    Van egy ehhez hasonló Lora csillámos lakkom, egész jó, de eléggé sárgás arany a színe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam elég hullámzó volt, nagyon tetszettek, aztán mégse, aztán mégis :D

      Törlés