2013. február 25., hétfő

Lovely Moulin Rouge Nr. 6. - TESZT

Sziasztok!

Adós vagyok még pár Lovely teszttel, így most ezeket is szeretném bepótolni, illetve még mindig sok olyan dolog van, amiről akartam írni, így most kicsit több teszt lesz. Na de vissza a témához. :]




Csomagolás: Ezt túlzottan már nem részletezném, az eddig megszokott Moulin Rouge lakkok üvege.


Kupak: Erről sem tudok újat mondani, a szokásos fekete henger alakú kupak, a fehér matricával.


Nyak: Ez is a megszokott, de az ennyire csillámos lakkoknál szerintem picikét lehetett volna szűkebb, bár nem vészes így sem.


Ecset: Szintén a megszokott, az ecsete szerintem teljesen jó, ahhoz képest, hogy mostanában inkább a lekerekített ecsetes lakkokat használom, ezzel (ezekkel) a lakkokkal sem volt semmi gond.

Tartalom: 9 ml

Szín, állag, használhatóság: Ugyebár egy piros csillámos lakkról beszélünk, tehát pigmentáltságot külön nem emelnék ki. Nem teljesen átlátszó az alapszín, kicsit pirosas, olyan "zselés kinézetű" és ilyen állagú is. Egyébként szerintem elég sokat vesz fel -pont az állag miatt- az ecset, de mivel kicsik és szabályosak a csillámok, így annyira nem zavaró. Maga a csillám színe nagyon szép szerintem, és viszonylag sok lakkal jól mutat. Vörös alapon ITT láthattátok, ez nekem eléggé bejött, de rózsaszín alappal is láthattátok már ITT, nekem ez a már ismert okokból nem nagyon tetszetős..

Tartósság: Csillámos lakk lévén szupertartós(sá teszi a lakkokat).

Ár: 500 Ft

Beszerezhetőség: Rossmann

Összességében eléggé megkedveltem ezt a lakkot is, még sok lehetőséget látok benne, de "sajna" csak 2 kezem van és mindegyiken 5 ujj, szóval szépen sorban.. :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a csillámos fedőlakkokat? Meg is van netán ez a darab? Ha igen, szeretitek? Milyen alapszínnel látnátok még szívesen?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

10 megjegyzés:

  1. Feketével szeretném látni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméltem, hogy valaki felhozza, mert az én agyam is birizgálja :P

      Törlés
    2. Csatlakozom :D Igazából már ki is néztem magamnak ezt a lakkot a 31 hetes kihíváshoz :D

      Törlés
    3. én is ezt ajánlom! ;)

      Törlés
  2. Engem is érdekelne feketén, vagy esetleg rózsaszinen is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt van rózsaszínen: http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2013/01/lovely-glam-style-nr-5-moulin-rouge-nr-6.html :]

      Törlés
  3. Nagyon tetszett már a Rossmannban is, a 25%os Lovely leárazás keretében be kellene szereznem egyet... (pedig lakkstop van :D). És kölcsönadom mind a két kezem bármikor, ha lakkozhatnékod támad :D

    VálaszTörlés