2013. február 3., vasárnap

Lovely Glam Style Nr. 8

Sziasztok!

Elérkeztünk az utolsó Lovely lakkhoz, ez a Glam Style Nr. 8, egy nagyon szép fekete lakk ezüst csillámokkal.
Sajna kellett a 3 réteg, igaz, vékony rétegek, szóval lehet, hogy 2 vastagabb is elég lett volna.

2 rétegben:

3 rétegben:

3 rétegben btgn fedőlakkal:


A kék lakkhoz tudnám hasonlítani a végeredményt fedőlakk nélkül, és azzal is, olyan érdekes, félmatt fedőlakk nélkül, de nem rücskös a felszíne, a fedőlakk viszont kicsit tompít az ezüstös eredményen, de így is nagyon tetszik!

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a sötét lakkokat? Esetleg meg is van ez a lakk? Ha igen, szeretitek?

Melyik lakk legyen a következő? MUA Shade 2 (fekete), Shade 21 (koszos púderszín), vagy a MUA mágneses lakk, azon belül is porps vagy lila? Annyira tetszik minden, és előjött a "túl sok a lakk, de nincs elég körmöm" érzés.. :D

Köszönöm a figyelmet, további szép napot, szép estét és jó éjszakát!

9 megjegyzés:

  1. Húú de jó lett!! És ezek a csillámok benne :DD
    Csudi szép!!
    :)
    Nem szeretem alap járaton a sötét lakkokat, de mostanába egyre jobban tetszenek, így most tetszik :D
    A következő légyszi a Shade 21 (koszos púderszín) legyen. :D köszi!
    Szép estét neked is!

    VálaszTörlés
  2. Nálam is ez a kedvenc most, mintha kitaláltuk volna egymás gondolatát :) Következőnek pedig a MUA mágneses lakkokat látnám, de gyorsan :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy nem is értem, mért hagytam utoljára, mikor annyira tetszett, szerintem megzavart a lakkrengeteg :DD
      És nem akartam elhinni, de két vékony rétegben tényleg nem tökéletes :S De ez még meg is éri a 3 réteget is :P

      Törlés
    2. Nekem is fura volt, hogy egy sötét színnek nem elég a két réteg, de annyi baj legyen.. :D A lemosása volt kicsit horror, a kis csillámok egyszer csak ott voltak mindenhol...

      Törlés
    3. A kék meg a rózsaszín alapján ettől tartottam... :D

      Törlés
    4. Én azt fogom megpróbálni, hogy lemosás előtt babaolajjal bekenem a körömágyam meg az ujjbegyem, hátha...

      Törlés
  3. Én is szeretem a sötét színű lakkokat. Ebben tetszik,hogy a csillam feldobja o.o ám furi,hogy 3 réteg kell a sötét lakkhoz,hogy átszon a szín O.o Mua lila mágneses lakkra szavaznék,hogy azt mutasd be nekünk: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg fura és csak indokolt esetben vagyok hajlandó ennyit rákenni, de ennél megéri :]

      Törlés