2013. február 9., szombat

Lovely Glam Style Nr. 8. TESZT

Sziasztok!

Elérkeztünk az utolsó Glam Style lakkhoz azok közül, amiket kipróbálhattam, ezen kívül még 3 lakk teszttel jelentkezem, a két csillámos és a bordós lakkal a MR kollekcióból.

Csomagolás: Erről sok újat nem tudok mondani, ugyanolyan, mint az eddigi Glam Style lakkoké, nekem tetszik még mindig.


Ennek is megtalálható a kupakján a címke a lakk számával és a hátulján a leírás - bár a feketének lehetett volna pl ezüst vagy fehér a felirata, hogy olvashatóbb legyen, de ez csak szőrszálhasogatás.. ;]


Kupak: Ez is azonos az eddigiekkel, mindenképpen jó, hogy nem az a csúszós anyag, hanem "tapadós".


Nyak: Szintén változatlan, részemről ez is rendben van még mindig.


Ecset: Sok újat ennél sem tudok ellőni, meglepően pici, de egyáltalán nem kényelmetlen, maga az ecset hagyományos, nem lekerekített, de nagyon jó használni, nem nyeklik, de nem is túl erős szálú, szerintem ilyennek kéne lennie minden ecsetnek...


Tartalom: 9 ml

Szín, pigmentáltság: Meglepő, de kell belőle a 3 réteg, ami nálam ugye csak nagyon indokolt esetben játszik, de ez annyira szép, hogy megéri szerintem, valamint nem ez a funkciója, de arra gondoltam, hogy meg fogom próbálni úgy is, hogy egy réteg fekete lakkra egy réteget kenek ebből, hátha úgy jobban működne a dolog. :]

Használhatóság: Macerának tűnik a 3 réteg - számomra legalábbis - de olyan szinten gyorsan szárad, hogy el sem akartam hinni, mire kilakkoztam a másik kezemen, az előzőn már meg is száradt a lakk,mehetett rá a következő réteg, így időben végül is nem több mint egy normál lakkból két réteget felkenni. 

Tartósság: Szerencsére ez is elég jó ezen a téren (is), vasárnap délelőtt kentem fel és csütörtök délutánra minimálisan kopott meg a körömvégeken, egy helyen pattant meg, de az a ráfolyt pillanatragasztó miatt volt. Viszont lemosni nem egy álom, elég ragaszkodóak a kis ezüst csillámok.

Ár: 500 Ft

Beszerezhetőség: Rossmann

Összességében véve őt is eléggé szeretni fogom szerintem, tetszik a színe is, az, hogy nem szimplán csillámos sötétszürke, hanem fekete, ezüst csillámokkal, és nem egy nagy összeg, főleg ha a tartósságot nézzük. Én nyugodt szívvel ajánlom! :]

Nektek megvan ez a lakk? Ha igen, mi a véleményetek róla? Ha nem, szeretnétek beszerezni?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

4 megjegyzés:

  1. Ó igen, a kis csillámok hirtelen mindenhol ott vannak, amint közelítesz a lakklemosóval :) A 3 réteg engem is meglepett, viszont a színe és a gyors száradása kárpótol ezért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dettó így vagyok, a lemosásnál is azt hittem, túlzol, de be kell lássam, nem, tényleg nem volt olyan mókás... :D

      Törlés