2013. február 26., kedd

Lora smink IV.

Sziasztok!

Emlékeztem még ERRE a szemhéjpúdertrióra?
Mostanában nem igazán került elő szegény, pedig nagyon imádom, így tegnap újra mellette döntöttem, több sminket is láthattatok már vele. (ITT, ITT és ITT)
Most viszont egy kicsit másabb irányba mentem el, most a mániám ez a kicsit cicásabbra sminkelt szem, szóval szerintem sok ilyet fogtok még látni, de nézzétek el nekem.. :D

Megint csak vakus és lámpás képeket tudtam csinálni, de azért a lényeg szerintem látszik, illetve Ági kedvéért egy kis mosolyt is eresztettem.. :]

Vakuval:



Lámpánál:

Használt termékek:

És egy kis móka :]

Még mindig nagyon szeretem ezt a kis triót, hát még tavasszal milyen öröm lesz használni.

Nektek hogy tetszik? Szoktatok ilyen színeket használni a szemeteken?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Hirtelen nem is esett le, hogy ez "az" a Lora trió :) Szeretem a cicásított sminkeket (csak megcsinálni nem vagyok elég ügyes...) jó lett, és igen, tessék mosolyogni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig ez az :]
      Eddig én is így voltam, de rájöttem, hogy nagyon egyszerű, azóta meg le sem tudok állni vele :D

      Törlés
  2. Más a hajad vagy csak a vaku?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak a vaku szerintem, már 3-4 hete volt festve, meg szőkítve a tincsek, de a vörös ugyanaz :]

      Törlés
  3. Mosollyal sokkal jobb, nélküle néha ijesztő vagy. :D
    Am jó a sál, megy a sminkhez. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig nem is, szerintem inkább olyan "szomorkás" fejem van a szám miatt, ha nem mosolygok, vagy nem tudom :D
      És jé, tényleg, pedig ez most nagyon nem volt tudatos :D

      Törlés
  4. Nagyon szép lett :) Én mostanában halványbarna csillámosakat használok mindennapra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Nálam is van, hogy leginkább az Undressed kerül elő napokig :D

      Törlés
  5. Nagyon szépek a szemeid, és mindig olyan szépen ki szoktad emelni a sminkekkel... :) Ez is nagyon jól áll! :)

    VálaszTörlés
  6. szuper lett, jól állnak a natúrabb sminkek is! ;)

    VálaszTörlés