2013. február 19., kedd

Fekete masnis köröm

Sziasztok!

A MUA fekete lakkja volt az alap, első körben ezt mutatom meg Nektek, két rétegben, fedőlakk nélkül.

Természetes fényben:

Vakuval:

A két réteg fekete lakkra az essence magnetic - Love Potion! lakkjával nyomdáztam masnikat, szépek lettek, de a középre nyomdázáson még van mit gyakorolni...


Természetes fényben


Vakuval:


Sajna vasárnap kentem fel, és hétfőn a fekete lakk a körömvégeken elkezdett megkopni, így le is mostam, de remélem ez csak a körmeim nem túl jó állapota miatt történt..

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a masnikat?
Köszönöm a figyelmet, szép napot!

20 megjegyzés:

  1. O.O nagyon nagyon jó lett O.O a lakkba beleszerettem a masni meg irtó cuki rajta ^^
    Azrail

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett! Annyira aranyos :)))

    (www.beautybyjuctus.blogspot.com)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Köszi, már csak az elhelyezést kéne megtanuljam :DD

      Törlés
  4. Aranyos :)
    Megihletődtem a masniktól, gondoltam csinálok masnis mintát a kihívásra. A tervezett helynek még a közelébe sem sikerült nyomdázni... Kész, feladtam, kihagyom ezt a részt a kihívásban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óó :( Hát mondjuk látod, nekem is csak a közelébe de nem oda... :D

      Törlés
  5. imàdom a fekete lakkokat :) ez a masinis megoldàs szuper lett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, reméltem, hogy tartós lesz ez a lakk, de még adok neki esélyt :D

      Törlés
  6. De ééédes, pedig nem vagyok nagyon oda a masnikért, de ekkora dózisban még arra is képes, hogy tetszen:D

    VálaszTörlés
  7. Ha nem megy a középre nyomizás, akkor direkt csináld random helyekre. :D

    VálaszTörlés
  8. De jó...:D
    Nagyon tetszik...olyan kis bájos...:)

    VálaszTörlés
  9. Ez nagyon cukii! És imádom a masnikat! :))

    VálaszTörlés