2013. február 20., szerda

essence Stay Matt Lip Cream - 01 - Velvet Rose - TESZT

Sziasztok!

Bár csak hétfőn vettem, többen is jeleztétek, hogy ezzel siessek, engem is érdekelt, így természetesen még hétfőn - fényképezés előtt - felavattam a kicsikét, meg kedden is használtam, hogy lássam, mit tud, így most őt fogom kivesézni, ha valami változást észlelek, ígérem, jelzem!




Csomagolás: Olyan, mint a Stay With Me szájfényeké, az alja átlátszó, a teteje ezüst, ezüst feliratokkal és repedezett csíkokkal a kupak alatt. A kupak jól zárható, csavarós, nem kell félni, hogy kinyílik.



A túloldalon láthatóak az információk, és kedves barátunk, a szép fehér címke.



Applikátor: Szerencsére ez már nem olyan, mint a fent említett szájfényeké, hanem "hagyományos", szivacsos applikátor, szerintem pont jó a mérete, és a vége is tetszik, hogy nem túl kicsi és nem is túl nagy a ferde része.



Nyak: Persze szebb volt, mint most a képen, nem túl szűk a lyuk benne, de nekem két mártás kell, hogy az egész számra kerüljön.

Illat: Isteni vajkaramella illata van, ízét nem éreztem ivásnál, de jobb is, különben a nyelvemre kenném és nem a számra... :D

Tartalma: 4 ml, ez kevésnek tűnhet, de szerintem sokáig elég lesz.

Szín, pigmentáltság: Szép visszafogott barackos-rózsaszínes színe van, és tényleg mattra szárad a szájon, vagyis inkább szaténosnak mondanám, mert nem teljesen matt, de minden esetre tetszik a végeredménye.

Frissen felkenve természetes fényben:

És vakuval:

Kb. másfél órával később, cigizés és ivás után:

Tartósság: Nálam így, hogy dohányzok és elég sokszor iszom, olyan 1,5 óra alatt kopott meg ennyire mint az utolsó képen látható, egyébként érdekes mert pl a poháron meg a cigin nyomot hagy, de a számon nem feltűnő a kopás, illetve ezt egy kis száj összedörzsöléssel (minek hívják ezt?...) korrigálni lehet. Szépen, egyenletesen kopik.

Használhatóság: Könnyű használni az applikátorral, de mivel mondhatni, hogy matt lesz a végeredmény (nem szuperfényes), ennél is ajánlott szerintem, hogy jó állapotban legyenek az ajkaink, hogy szép legyen a végeredmény. Mint mondtam, nem feltűnő a kopása, és szerintem talán ez az eddigi legtartósabb szájra való termékem. Nem mondanám, hogy szárít, de egyértelműen nem egy hidratáló hatású termék, ajánlott előtte ajakápolót használni, és a lemosása után is.

Ár: 650 Ft

Beszerezhetőség: Rossmann

Én azt mondom, hogy ilyen árért simán megéri, nem szájfény, de nem rúzs, kicsit olyan nekem, mint a mostanában felkapott, folyékony rúzsnak nevezett termékek, nagyon tetszik, és szerintem lesz még ilyen Lip Cream, ami hozzám költözik, nagyon szép mindegyik, amit láttam.
Mindent összevetve az egyetlen "hátránya", hogy tényleg csak az amúgy is szép ajkakon mutat jól, de ezen kívül egy rossz szút sem mondhatok rá, részemről ez az, ami 10/10!

Nektek hogy tetszik? Vettetek már, vagy szeretnétek venni ilyen Lip Cream-e(ke)t? Ha igen, milyet? Ha már van, hogy vagytok megelégedve velük?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

23 megjegyzés:

  1. "kedves barátunk, a szép fehér címke" :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen én is elmosolyodtam :-D

      Törlés
    2. Hát mert nem? Csúnyát nem akartam írni na... :DD

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, egyet mindenképp be szeretnék szerezni. Valamelyik halványrózsaszinre pályázok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon nézegettem a másikat is, de ez egy leheletnyivel szebb szerintem :]

      Törlés
  3. Cigizel??? De durva...egyáltalán nem tűnsz "cigizős" lánynak...megleptél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elég régóta, és már többször is szó volt róla.

      Törlés
  4. Nekem is tetszik, szerintem majd beszerzem én is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes :]
      És tényleg, ilyen áron, hát olcsóbb 1-2 rúzsnál.. :D

      Törlés
  5. Tetszik a színe,bár mivel én is dohányzom,nem hiszem hogy beszerzem,az a baj,hogy a cigizéstől hamar kopik :D Mikor nem dohányoztam akkor használtam szájfényt vagy halvány rúzst,akkor megérte :D
    Nagyon jól áll az ajkaidon :)
    Azrail

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, mondom, ez elég jól bírja, sőt ma még a 3. cigizés után is látszott, meg is lepődtem :O (bár ma nem bögréből hanem üvegből ittam, nem tudom annak mennyire van köze a kopáshoz :D)

      Törlés
  6. Én majd a pirosra fogok lecsapni! :)
    Annyira tetszik..:D
    De sajnos nincs rossman a közelben...
    De majd úgyis kell mennem a városba arckrémet meg ilyesmiket venni (ugyanis a közelben csak egy DM van, az is 20 perc innen, és ott semmi sincs soha), majd útközben bemegyek szerintem szemügyre veszem őket is közelebbről...:D (vagy megvetetem anyuékkal ha lesz valami alkalom)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az utóbbi cseles :DD
      Mind tetszik igazából, de azért nem hiszem, hogy mindegyiket beszerzem, max még egyet :P

      Törlés
  7. Én is tervezem a beszerzését ,viszont most már KELL !
    Annyira szép.... :)

    (www.beautybyjuctus.blogspot.com)

    VálaszTörlés
  8. nagyon jókat olvasok róluk.. holnap megyek Rossmannba.. be fogok vásárolni :S :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most nem akartam menni egy ideig, de pénteken muszáj lesz a Zink kapszula miatt :D

      Törlés
  9. Jajj ezt is megvettem ma, nem bírtam ki. :D Már csak a plaza-ban volt, a kossuth utcai rossman-ban le volt fosztva ez a szín. Tényleg fantasztikus, majdnem olyan mint a NYX XTREME lip cream-em, mármint állagra, csak az illata is szuper! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az NYX-t nem próbáltam még, de egy ideig nagyon szemeztem vele, de egyelőre ezzel tökéletesen elégedett vagyok :D
      Amúgy néha hihetetlen, hogy 1-2 nap alatt hogy le tudják fosztani az állványokat :DD

      Törlés
  10. Nekem is tetszik, talán jobban, mint egy sima szájfény :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az tuti, hogy tartósabb a szájfényeknél :P

      Törlés