2013. február 26., kedd

essence Stay All Day - 02 - Glammy Goes To... - TESZT

Sziasztok!

Még decemberben a tesómmal közösen nyert essence csomagban lapult ez is, őszintén szólva úgy sosem voltam oda a krémes szemfestékekért, valamiért nálam régebben mindig a "hagyományos" szemhéjpúder volt A Szemfesték. De hát változnak az idők, nyitottam újdonságok felé - főként a blognak köszönhetően a sminkes témával kapcsolatosan - de nem fűztem túl nagy reményeket hozzá.

Annyit már most leszögeznék, ez is kifutó darab - mondjuk nekem ez a szín tetszik legjobban -, és mire megkaptam, sajna le volt csavarodva a teteje, ezért már keresztet is akartam vetni rá, de végül csak a felső réteg volt beszáradva, azóta használtam már elég sokszor, de pont ettől tartva, mindig gyorsan vissza is csukom a kis tégelyt, ha már nem matatok benne, szóval ennek tudatában olvassátok el ezt a bejegyzést, lehet, hogy "új korában" jobban teljesített volna.


Csomagolás: Viszonylag kicsinek tűnik, de higgyétek el, van benne bőven anyag. Műanyag, átlátszó tégely, fekete csavarós tetővel, ami egyébként elég jól zár, ezért nem is értem, hogy volt lecsavarodva, na mindegy.


A szokásos fehér címke a tető oldalán található, vonalkóddal névvel és pár információval.


Viszont a lényeg az alján van, egy szürke matricán, szerintem ez is elég lett volna, de nyilván a vonalkód miatt van ott a fehér.

Tartalma: 5,5 gramm


A tetőt lecsavarva láthatjuk a szemfestéket, és bár jónak tűnik ez a megoldás, őszintén, én ezt kézzel tudom a legjobban felvinni, és amíg tele van, nem okoz gondot, de egy idő után "szenvedés" kihalászni.

Illat: Kicsit olyan tempera-szerű, festékes illata van.

Állag: Nos igen, mivel kicsit szárad már, nem teljesen krémes, már inkább kicsit keményebb, de remélem még nincs veszve minden, vékony rétegben könnyen eldolgozható, én építeni így már nem tudtam, mert pikkelyszerű lesz 1 vastag vagy 2 vékonyabb rétegben, nem tudom, eredetileg is ilyen lenne-e, mindenesetre egy vékony rétegben is szépnek bizonyul szerintem.

Alap nélkül:

Alappal:


Szín, pigmentáltság: Felül alap nélkül, alul alappal (balra természetes fényben, jobbra vakuval) Szerintem nagyon szép a színe, aranyos-bronzos, Alap nélkül is szép, de alappal is, talán az állaga miatt, de túl sokat nem dob rajta a szemhéjalap sem, magában is elég pigmentált.

Tartósság: Nevéből adódóan is tartósságot vártam tőle, és nem okozott csalódást, eddig bombabiztosnak bizonyult, nem kopik, nem mászik el, és nap végére sem fakul ki a színe.

Használhatóság: Szerintem teljesen rendben van, és mint már mondtam, talán ha nem szárad ki kicsit, akkor még inkább rendben lenne, de sajna a Rossmannban olyan darabokat láttam csak már, ami használhatatlannak bizonyult. :(
Szerintem egyébként tusvonalként is remek, ITT láthattátok úgy. ITT pedig "rendesen" alkalmazva.

Ár: Leárazva 350 Ft volt, de olvastam olyat is, hogy 200 Ft-ra árazták le, az eredeti árát sajna nem tudom

Beszerezhetőség: a Rossmannban lehetett kapni

Annyival kiegészíteném még a bejegyzésemet, hogy Krémmánián nagyon vegyeseket olvastam, még azonos színnél is, volt aki azt írta, vett két ugyanolyat, az egyik teljesen jó, a másik eldolgozhatatlan, nem tudom, mitől függ(ött) ez, de örülök, hogy hozzám egy viszonylag jó darab került.

Összességében véve nagyon megszerettem ezt a darabot, de így a sokféle véleményt olvasva, nagyon örülök, hogy végül nem vettem belőlük akciósan (sem), mert talán lehet, hogy olyan darabot választottam volna, ami használhatatlan.

Nektek van ilyen Stay All Day szemfestéketek? Szeretitek a krémes szemfestékeket?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

11 megjegyzés:

  1. Nálam nehézkesen akar működni, annyira be van száradva. Ha van időm küzdök vele, mert amúgy nem rossz darab.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor legalább még nem használhatatlan, mondom itt a leárazáson olyanokat láttam, hogy eszem megáll :S

      Törlés
  2. Nekem a "steel the show" árnyalat van meg belőle, épp tegnap vettem elő ismét, hátha belopja magát a szívembe...de nem!!!Lehet, hogy hozzám se a legjobb állapotába került,(még a mostanit megelőző leárazáson szereztem) nem tudom. A lényeg, hogy nálam elég rosszul teljesít: nehézkes az eldolgozás,kellemetlen az illata és pár órán belül "belesüpped" (keresem a megfelelő szót,de nem találom:)) az apró ráncokba.
    Alapnak jó lehet, talán bele tud tapadni a por állagú szemfesték.
    Összegezve pontokban: 5/2 (ha jó szívű vagyok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 9 sornyi negatív kritika, ez igen meglepő tőlem :DD
      Bocsi, a rizsázásért!!!!

      Törlés
    2. Semmi gond :]
      Csak olyan rossz ilyet olvasni, hogy van akinél ennyire nagyon nem működik :( (illetve fura is ugye, hogy van akinél két ugyanolyan színből az egyik jó, a másik meg kuka :S)

      Törlés
  3. jajjj ot nagyon nem szeretem.tul is adtam rajta

    VálaszTörlés
  4. Gondolkoztam, hogy megveszem, de végül nem tettem. Még meggondolom, hogy visszamenjek-e érte. :)

    VálaszTörlés
  5. Én szeretem a krémeseket! :) Ez is szép, nekem egy ezüst van meg, gondolkoztam a kifutó rózsaszínen, de éljen a tudatos vásárlás: lebeszéltem magam róla, mert a rendelt MUA palettámban van rózsaszín! :D

    VálaszTörlés
  6. Jogos :D
    Amúgy én először nagyon be voltam indulva, de nem bántam meg, hogy a MUA rendelés mellett döntöttem :P

    VálaszTörlés