2013. február 27., szerda

essence colour3 - Midnight Date + City That never sleeps

Sziasztok!

Nagyon ki akartam már próbálni a MUA lila mágneses lakkját, de annyira megfogott ez a kék, hogy inkább vele folytattam a sort. :]

2 réteg Midnight Date:



2 réteg Midnight Date + 1 réteg City That Never Sleeps:


És mindez btgna fedőlakkal:


Maga az alap, a kék lakk nagyon tetszik, de komolyan, annyira utálnám most magamat, ha nem veszem meg akkor.. A kis "pelyhes" fedőlakk is tetszik, bár őszintén szólva nekem elég furi, hogy napfényben (meg vakuval) nagyon beleolvad, viszont amikor kevesebb a fény, akkor sokkal jobban kiadja ezeket a pelyheket, mindenesetre külön csak a kék és együtt is nagyon tetszenek, ki akarom majd próbálni mondjuk fekete vagy lila alapon a fedőlakk végét, hogy azokon hogy mutat, Ti milyen színeket látnátok még?

Meg van nektek ez a lakk? Szeretitek a kék lakkokat?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Bizony, amennyire nem voltam eddig kékes, most meg úgy odavagyok érte.. :D

      Törlés
  2. Na most bánom,hogy ebből nem vettem :( Elég sok kék lakkom van,ehhez hasonló árnyalat is. Jó találmánya volt ez az Essencenek,kár hogy kivonták a forgalomból.
    Azrail

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nem sok kék van még, ilyen meg pláne, talán ezért is szerettem bele elsőre :]

      Törlés
  3. Ebből a lakkból szerintem veszek még egyet, mert ez a kék nekem annyira bejött, hogy mióta megvettem kb. hetente használtam, de legalább belecsempésztem valahogy a manikűrömbe. Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  4. nekem nagyon tetszik, egyenlőre még csak az üvegből kacsint rám, de majd felenem én is :D

    VálaszTörlés
  5. Imádom ezt a lakkot! Odavagyok a színéért. =) Eddig én is csak egyszer használtam, de nagyon tetszett. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De komolyan, ilyenkor egyrészt hülyének érzem magam, hogy eddig mért nem vettem meg :D
      Másrészt meg de jó, hogy akciósan vettem meg és nem rendes áron :P

      Törlés