2013. február 7., csütörtök

essence Colour Arts szemhéjpúderalap - TESZT

 Sziasztok!

Már jó ideje használom ezt a szemhéjpúderalapot, a You Rock! trendkiadásos szemhéjalapot használtam, amit szerettem bár, de már nem kapható, és annyiból jó is ez, hogy így kénytelen voltam más alternatívát keresni. Sok termékről olvastam, de árban ez tetszett leginkább, illetve a tubusos megoldás is szimpatikus volt.

Amikor a képeket csináltam, még a vakum is jó volt, de úgy tűnik, most végképp meghalt a fényképezőgépem, szóval a régebbi képekből tudok most írni egy darabig...


Csomagolás: Nagyon tetszik ez a tubusos megoldás,tárolás szempontjából nem tökéletes, de nem is nagy macera szerintem, világoskék műanyag tubus, semmi felesleges csicsa, sötétkék mintával, a kis karikák külön tetszenek rajta.


A hátulján információk vannak, lejárati idő, és a szokásosak.


Száj: Kifejezetten tetszik, hogy csavaros kupakja van, néhány szájfénynél láttam hasonló kivitelezést, nekem jobban tetszik ez a kis kinyomós dolog, mert csak az ujjamra nyomom és elkenem a szememen.


Illat: Nagyon kis gyenge illata van, de kifejezetten kellemes szerintem, bár miután a szememre kentem, nem érezni.

Tartalom: 2,3 ml

Állag: Viszonylag sűrű, kissé ragadós, fehér-átlátszó zselé, elkenve szinte nem is látszik.


A krém:

Elkenve:

A Butterfly szemhéjpúder sötétebb zöldjét használtam itt, de mióta megvan, szinte minden alá ezt tettem, 1-2 kivétellel, amikor még volt az előzőből, és nem volt annyira beszáradva, így megérett a vélemény már.

A Butterfly zöld szemhéjpúder alap nélkül, természetes fényben:

És az essence Colour Arts szemhéjpúderalappal, természetes fényben:

A Butterfly zöld szemhéjpúder alap nélkül, vakuval:

És az essence Colour Arts szemhéjpúderalappal, vakuval:

Magában sem egy gyenge szín ez, de azért eléggé látszik szerintem, hogy mennyire felerősíti a szemhéjalapozó a színét. Csodát nem művel, de nagyon szépen megerősíti a színeket, még a gyengébben produkálókét is. 

Használhatóság, tartósság: Nagyon egyszerűen használható, csak kinyomok egy kicsit a tubusból, kb egy fél borsnyi elég szokott lenni a két szemhéjamra, és elkenem a szemhéjamon. Még mielőtt teljesen megszáradna, elkezdem a szememet sminkelni, eddig minden szemhéjpúder könnyen megtapadt benne, szépen felerősíti a színeket, ezen kívül tartósabbá is teszi őket, nem mondom, hogy 9-10 óra után semmi kopás nem látszik, de még a rosszabb minőségű szemhéjpúderek sem tűntek el eddig a szemhéjamról ezzel. Egyébként az átlagosnak mondható szemhéjpúdereim nagyon jól bírják vele, bár nyáron még nem próbáltam, szerintem akkor sem lesz gond.

Ár: 600 Ft körül van ha jól emlékszem

Beszerezhetőség: Rossmann

Összességében véve, amennyire féltem eleinte, hogy nem lesz megfelelő, nagyon megszerettem, könnyű használni, praktikus ez a csomagolás, legalábbis számomra, mert nem szeretek a tégelyes dolgokba beletúrni, és nincs az, hogy hopp, megszaladt az ujjam, nem érek bele rendesen, stb... Ilyen áron a lehető legjobbat hozták ki ebből a termékből, és kicsinek tűnik, de nagyon kevés is elég belőle, így sokáig elég lesz szerintem. Mindenképpen jó vételnek tartom.

Ti használtok szemhéjalapozót? Ha igen, milyet? Ezt a terméket próbáltátok már? Ha igen, hogy vált be? Ha nem, szeretnétek kipróbálni?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

15 megjegyzés:

  1. djkaty épp ma ajánlotta fel, hogy nekem adja az övét, már nagyon várom, olyan jókat olvastam róla. :)

    VálaszTörlés
  2. persze,èn enèlkul nem is sminkelek.nekem az UD vàlt be a legjobban,van Essence is,de nekem az tul zsiros volt.
    ezt szivesen kiprobàlnàm,lehet beszerzek belole :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik essence? Szerintem ez egy próbát mindenképpen megér :]

      Törlés
  3. Nekem az első szemhéjalapozóm az I <3 Stage, már nagyon az alján járok, ezért rendeltem egy MUA szemhéjalapot, ami ma meg is érkezett a messzi Angliából ^^ Holnap kipróbálom, remélem hasonló jó tapasztalataim lesznek vele, mint az essence-szel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp írj majd, mert nagyon érdekel, azt is megrendeltem volna ha nem lenne még mindig ilyen sok ebben :]

      Törlés
  4. Ígéretesnek tűnik a tapasztalataid alapján. :)
    Kifejezetten szemhéjalapozót nem használok,hanem az essence korrektorát szoktam,ha kell.
    Nem próbáltam ezt a terméket és nem tervezem,hogy kipróbálom,de ha egyszer úgy alakulna akkor szívesen kipróbálnám ezt is és a MUA szemhéjalapozóját+ az avonét ezekről jókat hallottam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sima alapozót használtam ezelőtt, de szerintem sokkal jobb kifejezetten szemhéjalapozót használni, főleg ha napközben nem nagyon van ideje/módja az embernek javítgatni :]

      Törlés
    2. Igen akkor tényleg praktikusabb. :)

      Törlés
  5. Igéretesnek tűnik, de egyébként is szeretem az Essence dolgait, nagyon kevésben csalódtam eddig. :)
    Én Kanebo szemhéjalapozót használok most, itt irtam róla:
    http://fairyland088.blogspot.hu/2013/01/kanebo-szemhejalapozo.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglestem, elég jól hangzik, bár gondolom nem mostanában lesz itthon kapható :(

      Törlés
  6. na, erre beruházok! ma megyek Ausztriába meglesni az új essence szortimentet. :PP meg a Catrice termékeket is meglesem, ha lesz a NUDE paletta megveszem azt én ezt is :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt nálunk még semmi új Catrice/Catrice leárazás nincs :S :(

      Törlés
    2. hát a NUDE palettát mindenhonnan elkapkották.. :(

      Törlés
    3. Én most inkább a MUA Undress Me Too-ra vágyom :P

      Törlés