2013. február 16., szombat

Dusk Til Dawn smink IV.

Sziasztok!

Újabb sminket hoztam a Dusk Til Dawn palettával, ma mentem megnézni egy fodrászatot, ahol van kiadó hely, így eleve nem akartam túlzásba vinni, illetve a héten valahogy jobban esett visszafogott színeket használni, így ez sem volt egy nagyon erős, tarka smink, de nekem eléggé tetszik így ez a színösszeállítás, szerintem annyira jól illenek egymáshoz. :]

Természetes fényben:



Vakuval:



Használt termékek:

Komolyan, minden nagyképűség nélkül, az utóbbi pár hónapban nekem ez tetszik legjobban, világos, természetes, de némi csillogása is van és mégsem uncsi. :]
A rúzs az Avon - Chic Nude mintája, meg amit még használtam, csak lemaradt, a Nives Make Up Starter krém. - Hihetetlen, hogy mindig lehagyok valamit... :D

Nektek hogy tetszik? Milyen sminkeket viseltek mostanában?
Köszönöm a figyelmet, szép estét, jó hétvégét!

20 megjegyzés:

  1. Hat ez most nagyon utos lett! :)

    VálaszTörlés
  2. szép lett, tetszik a színek keveredése (hideg-meleg) plusz a szemzugot nagyon szépen kiemeli az a világosabb szín! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ez megnyugtató, mert kicsit már úgy soknak is éreztem a világos színt a szemzugban :$

      Törlés
  3. De szép lett!!! Nagyon tetszik...:)

    VálaszTörlés
  4. Jól állnak ezek a visszafogottabb színek. :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett a smink, és nagyon jól áll Neked!
    (Erre a palettára én is vágytam, de mire eljutottam odáig, már elfogyott az akciós készlet...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, nagyon köszönöm :]
      Sajnálom, mert szerintem az Undressed és a Heaven&Earth mellett talán ez a legkihasználhatóbb a színek terén :]

      Törlés
  6. Nagyon szép! Én elég visszafogottan sminkelek mostanában, főleg hétköznap; hétvégén, buliba szoktam inkább erősíteni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :]
      Nálam annyira hangulatfüggő :D

      Törlés