2013. február 4., hétfő

Dusk Til Dawn smink II.

Sziasztok!

Pénteken ismét a Dusk Til Dawn palettát vetettem be, bár ez gondolom, Nektek sem meglepő.. :]




Nagyon nem előnyös kép, ezen olyan az orrom, mintha boszi lennék, de ezen olyan szépek a színek!


Siettem reggel, így nem volt időm a használt termékekről képet csinálni, a szokásos Nivea Make Up Starter krém, Garnier olajmentes BB, essence szemhéjpúder a szemöldökömre, Blistex ajakápoló, a MUA Shade 3 pirosító, a Shade 6 rúzs és a Dusk Til Dawn paletta felső sor 1. és 3. színe, alsó sor 4. és 5. színe, így már a kérés előtt teljesítettem is djkaty kérését.. :D
Ezen kívül a fekete Avon CT szemceruzát és a Lovely Spectacular Me spirált használtam.

Fura még magamon sokszor a pirosító, főleg ez a kicsit erősebb rozsdásabb szín, de egyrészt tetszik, másrészt pénteken az egyik ismerős megjegyezte, milyen szép vagyok és jó a sminkem, ez azért eléggé simogatta a kis lelkem.. :D

És a végére a színek mellé egy kis szürkeség :]



Köszönöm a figyelmet, szép napot, kellemes hetet mindenkinek!

15 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon jól áll ez a pirosító, használd csak bátran :) A palettához meg kedvet kaptam, akciózzon csak még egyszer a MUA, tuti beszerzem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, azért tényleg megnyugtató, hogy csak nekem olyan "idegen" a pirosító :DD
      Tuti lesz még ilyen, akkor mindenképp érdemes lecsapni rá! ;]

      Törlés
  2. szerintem is nagyon jól áll a pirosító! :)
    jó kis palettának tűnik ez a dusk til dawn... most vagyok mindenféle stoppon, hogy ésszerűbben vásároljak, többet gyakorlok sminkelni is, több színt szeretnék használni, és ha minden a tervek szerint halad, szülinapomra meglephetem magam cs 88-as original palettával :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :] Óóó, azért is fáj a szívem, de az majd majd... :D
      Most én sem akarok nagyon sminkcuccokra költeni, bár lakkokból megint túl sokat akarok.. De majd apránként, előbb a mostani újakat kell kiélvezni :D

      Törlés
  3. Nagyon jól áll a kék. :)Ez a te színed, egyelőre. :D De lehet több is van abból. :P A fekete-fehér kép meg nagyon tetszik. Nagyon jól nézel ki rajta. A kis lelked meg simogassák csak, megérdemled. :)

    Én egyébként nem tudom használni a pirosítót akármilyen ciki, de ez van. XD nem tudom hova kéne kenni, meg milyen árnyalatban. Nagyon fehér bőröm van, azért nem hulla sápadt, hanem olyan Hófehérkés fehér. :D Ha a kis csontra kenem kerekíti a fejem, ha alá, akkor meg beesett arcom lesz tőle. És ezt egy elég világos darabbal próbáltam még. Meg kissé úgy érzem, mintha már túl sok lenne. Másoknak meg olyan jól áll, meg pont azt hangsúlyozza, amit kell. :) A fejformám kb. Kirsten Dunst-éhoz hasonló kerek. És utána is olvastam, de egyszerűen nem jön ez össze nekem. :)

    De a lényeg, hogy nagyon ügyesnek tetszik lécci. :) És jól áll a kék. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :]
      Hát, én egy képet láttam igazából, ahol minden arctípushoz volt színezés, hogy melyik arctípusnál hová "való" a pirosító, kellett azért kísérletezni, de rájöttem, hogy úgy áll talán legjobban (így használom azóta :D), ha a kis almácskáimra teszek és srégen felfelé elhúzom (a fülem felé nyilván) :D

      Törlés
    2. Ja és nem, nem ciki egyáltalán! :P

      Törlés
    3. Ha valamikor arra az oldalra bukkannál belinkeled nekem? :) Valamelyik bejegyzéshez vagy e-mailben is elküldheted. :)

      Törlés
    4. Ő volt az:
      http://bycelina.com/wp-content/uploads/2012/01/blush-beauty-how-to-2012-trend-pink.jpg

      Törlés
  4. szeeep!!!
    http://ladybirdcastle.blogspot.ro/

    VálaszTörlés