2013. február 2., szombat

Dusk Til Dawn smink I.

Sziasztok!

Az első smink az új palettával, első körben csak azt tudtam, hogy az alsó sor 3. színét fel akarom avatni, most ennek végeredményét láthatjátok, a világosabb pirosítót használtam, és mindkét új rúzzsal is láthatjátok.

Shade 14 rúzzsal:




Ezen pedig a pirosító látszik jobban, élőben nem ennyire erős, minden esetre nagyon tetszik!


És ugyanez a Shade 6 rúzzsal:


Használt termékek:

Így első nekifutásra nagyon tetszenek, érdekes, hogy tök más a két rúzs, de mindkettőnél azt érzem, hogy jól áll - minden nagyképűség nélkül. Bár nem szeretek úgy rúzst venni, hogy nem látom élőben, ezek tetszettek már az előző körben is, és rengeteg swatchot néztem, abszolút nem bántam meg! :]

Milyen színösszeállításban látnátok még szívesen sminket ebből a palettából?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

24 megjegyzés:

  1. Nagyon szép smink! Az tűnt még fel, hogy milyen szép a bőröd a BB krémmel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Igen, amikor alapból jó állapotban van, nagyon szép,de mikor kicsit kiszárad az orrom tövében, vagy pattanás után nagyon "felnagyítja" a száraz részeken a hibát :(

      Törlés
  2. tenyleg!szep borod.nekem mar maskor is feltunt.szep lett a smink ezek a szinek jol allnak neked.
    amiket meg nem probaltal ki a palettarol johetnek kovetkezo korben!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :]
      Már egyet csináltam vele azóta, azt viseltem tegnap melóba, meg is lepődtem, mert az egyik csajszi mondta, hogy szép vagyok, valami más, az új pirosítót használtam, ráadásul a sötétebbet, amitől picit tartottam, de ezek szerint rossz nem lehet :D

      Törlés
  3. Tényleg jól áll minden. :) És milyen s kis csábos mosoly még jobban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :$ :]
      Bár nem szándékoztam csábosra, így sikerült, de kezd visszatérni belém az élet, legalább már mosolygok :P

      Törlés
  4. jajj.. ez a smink is nagyon szuper lett! és az alsó sor 3. színe nagyon szép, megértem, hogy miért választottad. :))
    a rúzs nagyon szép, tényleg jól áll! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Mármint melyik rúzs? :P

      Törlés
    2. Azt értem, de 2 féle is van, a Shade 6 (6. és 7. kép) meg a Shade 14 (első 5 kép) :D

      Törlés
  5. Nagyon szép ez a smink, jó választás volt ez a paletta :)

    VálaszTörlés
  6. szép smink, nagyon tetszik :) a rúzsok is illenek hozzád, főleg a 14-es árnyalat ^^

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm :]
    A következőnél a másik pirosítót vetettem be :P

    VálaszTörlés
  8. Az 1/3 és a 2/5 párosát szívesen megnézném :-)

    VálaszTörlés
  9. Ó látom a türkizeset már ki is próbáltad, de azért még mindig megnézném egy arannyal párosítva :) Szép lett nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen, az mozgatta leginkább a fantáziám :D
      Igyekszem akkor azt is hamar elkészíteni! Köszi :]

      Törlés
  10. húú nagyon jó lett!!!
    tetszik ez a kékes-fehéres szürkés nem tom milyen :):)

    VálaszTörlés