2013. február 12., kedd

Alice Had A Valentine Vision...

Sziasztok!

Nem vagyok nagyon oda a Valentin napért, de mivel használni akartam újra a Miss Sporty szemhéjpúder duót, amit nyertem, meg ki akartam próbálni itthon az essence Twilight pigmentet még mielőtt élesben használnám, így ez a rózsaszín-lilás dolog szerintem egész "Valentinos" lett, tehát innen a cím. :]

Sokat vacilláltam, hogy kikerüljön-e a bejegyzés, mert a sminkkel sem vagyok túl elégedett, meg a bőröm is nagyon szar állapotban van, hozzátenném: magamhoz képest, nem leszek öngyilkos, de nyilván akinek nem túl problémás a bőre, annak "nehéz" az ilyen időszak... azóta egyébként volt arctisztítás meg mitesszereltávolító csík meg minden fincsiség, és már most látványosan szebb a bőröm, szóval nagyon remélem, beválnak a tegnap vett dolgok hosszú távon is. ;]

Na de nézzük is a sminket:

Természetes fénynél:



Vakuval:


 A bal szemem egészen tetszik, de a jobb megint nem sikerült teljesen olyanra, ahogy akartam, nem tudom milyen fogyatékosság ez, hogy a jobb szememen mindig kicsit rosszabbra sikerül, talán olyan ez, mint hogy csak a csap egyik oldaláról tudok inni.. :D Nincs rá magyarázat, de ez van.. Na mindegy, majd legközelebb hátha szebben sikerül. :]

Használt termékek:

Az a kis picike egy Avon Perfect Kiss rúzs minta, egész pontosan a "Naughty and Nude", amit szintén Biától kaptam. Ma is kaptam Tőle egy kis meglepit, meg egy nyerem is ideért, ha van rá igény, megmutatom azokat is! :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a lilát és a rózsaszínt együtt használni?
Köszönöm a figyelmet, szép napot!

22 megjegyzés:

  1. Hű, ez most teljesen más, mint amit megszoktam tőled, de nagyon tetszik, örülök, hogy végül a smink posztolása mellett döntöttél! Jó ez a két szín együtt, egy kicsit tényleg olyan romantikusabb hangulatú, de jól is áll :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, eléggé "féltem", mert tényleg nem lett tökéletes, bár általában 3-4 elkészítés után szoktam azt mondani 1-1 sminknél, hogy na, így egész jó :]

      Törlés
  2. nagyon szuper lett és jo,hogy változtatsz a sminkeken.csak igy tovább:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, annyira jól esik ilyet olvasni! :]
      Muszáj, úgy vagyok vele, hogy ha már ennyi mindenem lett, legalább ki kell használni :]

      Törlés
  3. Szerintem is szép lett, jó, hogy kitetted :) és érdekel a nyeremény és a meglepi is, mutass meg mindent :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik ez a sminked! Annyira szépséges :) Ügyes vagy! :)
    Egyébként én kíváncsi lennék a nyereményedre ,ill. a meglepire :P :D

    (www.beautybyjuctus.blogspot.com)

    VálaszTörlés
  5. ez nagyon szép lett! és én örülnék, ha ilyen lenne rosszabb napjain a bőröm:D én is kíváncsi lennék mindenre:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :]
      Tudom, hogy sokan örülnének, ha ilyen lenne "csúnyán" a bőrük, de ezért is mondtam, hogy saját magamhoz képest, nálam amúgy ez a pubertáskori pattanásos korszak is teljesen kimaradt, egyedül a nehéz napok előtt szokott pár napig csúnya lenni, most meg úgy minden ok nélkül lett ilyen, szóval remélem, hamar elmúlik.. :D

      Törlés
  6. Nagyon jó lett ez a smink :-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett, ez a két szín nagyon jól mutat...:)

    VálaszTörlés
  8. De szép*-*. Nekem is mindig a jobb szemem lesz rosszabb meg a jobb szemöldököm is mindig :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Egyedül a szemöldököm, amiből mindig a jobb lesz szebb, de annak "mindegy" mert úgyis takarja a frufru :D
      Ahogy tesóm mondaná, bad luck... :D

      Törlés
  9. Hú nagyon tetszik! Csini vagy ;)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jóó lett:) Nagyon szép munka!

    VálaszTörlés