2013. január 20., vasárnap

Undressed VII.

Sziasztok!

Még tegnap szerettem volna megírni ezt a bejegyzést, de már nem jött össze, aztán ma délelőtt akartam, utána délután, míg végül ma estére maradt, ezer bocsi, de nem volt túl sok szabadidő, tesózás, szülinapozás, hajcsinálás, stb. :]

Az Undressed palettát használtam ismét pénteken, a felső sorból az 1. és 5. valamint az alsó sor 1. színét. Ezen kívül a Lovely Spectacular Me spirált és a Rimmel Apocalips folyékony rúzst, és rohantam, picit bele is másztam a szájra valómba, de ezt csak a képeken láttam már, így nem volt időm megigazítani meg még képet is csinálni, szóval csak megigazítottam indulás előtt, kérlek nézzétek el ezt most..


A smink:





A többi használt termék semmi extra, nem volt már időm reggel lefényképezni, utána meg semmi használható fény... :(

Ez most ilyen gyors bejegyzés, de ma még jelentkezem, ha minden igaz, szép estét!

20 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot! ;)
    Csini smink, tetszik a rúzs. :)

    VálaszTörlés
  2. aannyira szép szemed van ! és nagyon boldog szülinapot :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :]
      Amúgy fura, mert inkább barnás, de ha nagyon ideges vagyok, zöldes.. :D

      Törlés
  3. Nagyon-nagyon szép lett a sminked, jól áll ^^

    VálaszTörlés
  4. A mosolygós képen olyan vagy, mint a zord tél utáni első, szívet-lelket melengető, virágba borult, színpompás fákat ígérő tavaszi napsütés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj ez nagyon jól esett, komolyan, az egyik legszebb volt, amit valaha mondtak rám :DD

      Törlés
  5. úúú, ez nagyon szép lett :))

    VálaszTörlés
  6. Utólagosan is boldog szülinapot!
    Tetszik a smink :-)
    Milyen rúzst használtál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem utólag, pont ma van ;]
      a Rimmel Apocalips folyékony rúzst (201, Solstice), amit kaptam tesztelésre :]

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Köszi :]
      Szerencsére amúgy sem láthatatlanok, de ez a spirál, egyre jobban imádom :P

      Törlés
  8. Nagyon jól áll! :) Szép lett! :)

    VálaszTörlés
  9. Hát, erről lemaradtam, de 8 napon belül vagyok még, úgyhogy BOLDOG SZÜLINAPOT!!! :-) A smink pedig gyönyörű, ahogy Te is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is köszönöm, a köszöntést és a két kedveskedést is! :$ :]

      Törlés