2013. január 29., kedd

THE Queen

Sziasztok!

Aki már látta a blog facebook oldalán, hogy ideért, az gondolom már számított rá, mi lesz a mai bejegyzés témája. :]



Nem vágok a közepébe, kicsit szeretnék élvezkedni, csodaszép az üveg is, kis fűzős a kupak is, a kis picike minták a kupakon, és az üvegen is. Gyönyörűek. Bár ennyi pénzért igazán megérdemeljük mi vásárlók, hogy már ránézni is öröm legyen a lakkokra.. :]

A lakkokat INNEN rendeltem meg, majdnem 7000 Ft volt a két lakk szállítással, mindennel (ez rengeteg, de 17 ml, szerintem még az unokahúgom is megörökölheti majd :D). Kevesebb mint egy hét alatt (!) ideért, konkrétan múlt szerdán fizettem ki, még aznap feladták és ma, keddre ideért. Amit nagyon fontosnak tartok, hogy megemlítsem, bénáztam kicsit, először simán nemzetközi utalással akartam fizetni, de nem jött össze, írtam nekik, hogy a paypalt választanám inkább, mi a teendő... Nagyon kedvesen válaszoltak, hogy semmi gond, hol tudom ezt módosítani már vásárlás után (egyébként a kosárba rakás után nem kell azonnal fizetni, de van egy határidő). Végig nagyon kedvesek voltak, tartották velem a kapcsolatot e-mailben, és mindenről külön mailt kaptam, egyet, hogy megrendeltem, arról is, amikor beérkezett hozzájuk a pénzem, valamint küldtek egyet akkor is, amikor feladták, csomagszámmal, amikor pedig megköszöntem a segítséget, azt a választ kapta, hogy  nincs mit, nagyon szívesem és amúgy is ezért vannak. Jó, persze, ismét mondhatnám, hogy ennyiért még a seggem is kinyalhatnák, de komolyan, annyira nem jellemző ez kicsiny hazánkban, és olyan szívmelengetően jól esett, hogy mindenképp említésre méltónak tartottam. :]

Na és akkor most nézzük a lakkot, azaz lakkokat, mert az AquaBase-t megrendeltem hozzá, a fedőlakk most nem fért bele, így azt majd majd.. :P (ja, és külön öröm, hogy itt maradt tesóm gépe, így "vakum" is volt :D)

Az AquaBase alaplakk:

Elég lassan szárad az alaplakk, jó nem kell neki fél óra, de pl az essence 24/7-hez képest elég lassú, és olyan kinézetre száradás után (is), mintha vizes lenne a körmöm.

Nfu Oh AquaBase + Nfu Oh 61 lakk 2 rétegben:

Természetes fényben:

Valahogy egyik fényképezőgép sem akarta élőben elkapni a holo-hatást, bár ebben gondolom közrejátszott az is, hogy nem sok napsütés volt ma, de teljesen jól látszik élőben! Gyönyörű!

Vakuval:



Nfu Oh AquaBase + Nfu Oh 61 lakk 2 rétegben + btgn fedőlakk:

Természetes fényben:

Vakuval:

A képeke is látszik, hogy kicsit "homályosabb" lett a lakk, miután rákentem a btgn-t, de gyönyörű így is és látszik a holo hatás, illetve miután teljesen megszáradt a btgn, nem olyan feltűnő a változás, de nélküle azért szebb egy leheletnyivel a fénye, a hatása. Egyébként tök fura, mert fedőlakk nélkül ránéztem, és olyan nagyon fényesnek tűnt, de az érintése meg olyan félmatt érzetű.

És mivel neve nincs, csak száma, így a THE Queen nevet adtam Neki, mármint konkrétan ennek a példánynak, és igen, nagy betűkkel. Egyszerűen imádom, és majdnem két év vágyakozás után hihetetlen, de végre az enyém! :]
Azt hiszem, péntekig megvannak a hálótársaim, haha.. :D

És akkor ezúton is köszönöm a Szerelmemnek meg a barátoknak meg a családnak, akik áldoztak rá, hogy ne egyedül költsek ennyit Rá! :]

Nagy az öröm, az imádat, és szívem szerint rákenném a szemüveglencséimre, hogy mást ne is lássak. :D (Nyugi, ennyire azért nem vagyok elvetemült, hogy meg is tegyem :D)

És a mai másik jó hír: Dia írt, hogy ideért a MUA csomagunk is, így extra boldogság van, remélem holnap át is tudom venni Tőle, már azt is nagyon várom, sok jó ez egyszerre, de őszintén, most nagyon nagyon rám fér a jó, de ezt egy másik, kicsit személyesebb bejegyzésben kifejtem, ha érdekel Titeket. :]

Nektek hogy tetszik a lakk?
Szeretitek a holo lakkokat? Van is esetleg? Ha igen, milyen? Mennyi az a lélektani határ, aminél többet nem "tudnátok" kiadni egy lakkért? (úgy értem nem attól függően, hogy mód van-e rá, hanem amennyit már sajnálnátok)


Köszönöm a figyelmet, nagyon szép napot mindenkinek!

37 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, egészséggel használd. :)

    VálaszTörlés
  2. egyszerűen elképesztően szép. ennyi, nincs több mondanivalóm:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :]
      Hamarosan láthatod, sőt az ígéretemről sem feledkeztem ám meg! ;]

      Törlés
  3. mondtam èn h nagyon jo ez az oldal.èn is innen rendeltem 2 ève!!!!:):)
    imàdnivalo a pàrod...:):) ès imàdnivaloak a lakkok is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, megnyugodtam amúgy, amikor mondtad, bár legalább egy héttel későbbre vártam, így mikor reggel apu a kezembe nyomta a csomagot, kb csak azért ne álltam neki örömkiáltozni, mert itt volt... :D
      A párom meg eleve imádni való (de tényleg! :] ), emiatt meg pláne :]

      Törlés
  4. Kész orgazmus ez a lakk, meg az üvege is :D

    VálaszTörlés
  5. Hát már a címen jót nevettem, és tudtam, mi lesz a bejegyzés tárgya :-D Gyönyörű A személyes bjegyzést pedig várom, és kitartást!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a durva, hogy már akkor elterveztem, hogy ez lesz a címe, amikor még meg sem rendeltem.. :D
      Egyébként egy cseppet sem bántam meg, de azt hiszem, olyan ez a holo lakk, mint a tetkók, egy belefér, de már a következőt tervezem az első után, aztán nem lesz megállás :D Csak sajna mindkettő drága muri :DD

      Törlés
  6. Hű, hát tényleg gyönyörű lakk, de ennyit akkor sem adnék egy körömlakkért, ha aranyból lenne. =) Ennyit még cipőre is sajnálok. :D
    Nálam a lélektani határ kb 600 Ft körül mozog, maximum 1000, de annyiért szerintem még nem is vettem. De a legjobban a 300 Ft körüli lakkoknak tudok örülni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapból én is így vagyok, de ez "AZ A LAKK" számomra :P

      Törlés
  7. jaj Klau, ez valami gyönyörűű :) Már attól, hogy a képeket nézem eláll a szavam, akkor milyen lehet élőben...:) Nálam a limit általában 6-700 Ft lakkokra, de ha lenne valami hasonló gyönyörűség, akkor én is tuti előteremteném rá a keretet :) Remélem hozzám is lassan megérkezik a MUA rendelés^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, én is szívtam a fogamat, de most meg nem bírom levenni a szemem a körmeimről :]

      Törlés


  8. Nagyon jó színt választottál, ezt én is nagyon szeretem :)
    Durván hologramos, durván szép :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És durván imádom! :D
      Mind tetszik, de talán ez a legkihasználhatóbb :P

      Törlés
  9. Gyönyörű a királynő! :D

    VálaszTörlés
  10. ez nagyon szép!! tényleg királynős! :)

    VálaszTörlés
  11. Juj hát ez tényleg nagyon, nagyon gyönyörű, most irigyellek ám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondanám, hogy ne, de ismerem az érzést... :D

      Törlés
  12. Válaszok
    1. Az biztos, de mindenesetre iszonyatosan örülök, hogy tovább nem kell rá várni :]

      Törlés
  13. Szépséges :)
    Szerencsére én nem vagyok (még?) belebolondulva a holoba, így nem vágyakozom e csoda után, egyelőre elég nekem az essence holo topping, please :D

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép, nekem nincs holom, de tetszenek :) Én egyszer adtam ki egy Isadora fehér repedezős lakkra vagy 3000 körüli összeget - amikor megjelent és szuperújdonság volt :D - na hát lassan beszárad szegénykém :s :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jújj, na arra azért nem adnék, nagyon smucig tudok lenni lakkoknál, bár kezd átváltani a nézetem a mennyiségről a minőségre, úgy értem pl a CC lakkok nagyon tetszenek, és árban is jók, 15 ml, ami szerintem évekig elég lesz, de nem "vetem meg" azért az olcsó lakkokat sem, csak pl. nagyon sajnálom, hogy nálunk - meg úgy az országban - csomó mindent nem kapni :(

      Törlés
  15. Ez a lakk gyönyörű :)) Nekem sincs holom, de remélem előbb-utóbb lesz. Én általában 500 körül vagy alatt veszek lakkokat (ez kb a lakkjaim 90%-ára igaz), de van pár néhány ezres darabom is, amiknél átléptem a lélektani határomat, de nem birtam otthagyni :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne tudd meg, én rengeteget kínlódtam mert "egyedül nem bírtam átlépni ezt a határt", szóval mákom van, hogy ilyen barátaim meg párom van :]
      (Bár barátnőm elintézte annyival, hogy "jajj de jó, akkor nem kell agyalni, mit vegyek" :D)

      Törlés
  16. Csodaszép ez a lakk. :)
    Megértem,hogy a királynő nevet adtad neki. :)
    Az essence hol lakkja van meg azon viszont még nem gondolkoztam,hogy mennyit adnék ki egy lakkért.
    Szerintem,ha sima lakkról van szó akkor maximum 1000 Ft körüliek jöhetnek számításba,de ha pl. egy ilyen vagy Color Club lakkot szeretnék akkor biztosan gyűjtenék rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Persze, mondom nekem is mintha a fogam húzták volna, de van ami megéri :D

      Törlés