2013. január 22., kedd

Rimmel Apocalips - 201 - Solstice TESZT

Sziasztok!

ITT írtam ennek a terméknek a megjelenéséről, és mint már tudjátok, 3 lány közül én voltam az egyik szerencsés, aki kipróbálhatta, és úgyis aktuális most ez a bejegyzés, mert elvileg holnaptól kerül forgalomba.



Leírás:

"Az új Apocalips folyékony ajakrúzs egyesíti magában a rúzs és a szájfény legjobb tulajdonságait egy olyan forradalmian új formulában, mely teljesen eltér az eddig megismertektől. Zamatos, folyékony formula, ami bőségesen tartalmaz színpigmenteket, melyeknek köszönhetően fantasztikusan fényes hatást ér el és egész napon át tartó kényelmes viseletet biztosít. A különleges összetevők robbanásszerűen mély és intenzív színeket garantálnak.
És ki az Apocalips folyékony ajakrúzs reklámarca? Ki más is lehetne, mint Kate Moss! Még szexisebb, mint valaha és ki is tudná jobban képviselni ezeket az intenzív színeket, mint ő, aki maga is olyan, akár egy meteorzápor?
Javasolt fogyasztói ár:  1899.-Ft
Kapható 2013. Január végétől"

És akkor nézzük is az én példányomat:

Csomagolás: Először is, ez ugye elvileg egy rúzs, méghozzá folyékony rúzs, ennek megfelelően olyan a csomagolása, mintha egy szájfény lenne. Nagyon tetszik a csomagolás formája, ezen belül is főként a kupak, olyan különleges, de mégsem túl sok, nem túl csicsa. Valamint ami még különlegesség számomra, az az, hogy lil teljesen átlátszik a műanyag, tehát a rúzs színét láthatjuk, és felfelé átmenetesen sötétedik, a tetején pedig már fekete. A díszítés is minimális, Rimmel felirat, megnevezés, és pár infó, ezüst betűkkel, ami eléggé passzol a kinézethez. :]



Elmaradhatatlan a fehér címke a vonalkóddal és az árnyalat számával, nevével. Ezért külön piros pont részemről, hogy van számuk is és nevük is.


Még egy külön öröm, kis átlátszó ragasztóval volt lezárva, így tutira érintetlen, beletaperolás-mentes, ha rajta a kis ragasztócsík.

A nyak alatti rész átlátszó, legalábbis amíg új:


A használattól némi anyag feljön, és megreked ebben az átlátszó részben, a szűkítő alatt, így itt is látszik, milyen a szín:


Nyak: Részemről ez egy picikét lehetne tágabb, tudjátok, hogy elég pici szám van, de így is kétszer kell belemártani az applikátort. (inkább kétszer, meg a harmadiknak csak a flét kenem fel)


Applikátor: Ez is hasonló a szájfényekéhez, viszonylag rövidnek tűnik az a rész, amivel fel lehet kenni az ajkakra a rúzst, de nagyon kényelmesen használható! Nem szivacsos, hanem az a kis bolyhos anyag (nem tudom ám a nevét :D), én ezeket jobban szeretem, könnyebben használom. Amúgy könnyű vele precízen dolgozni.



Szín, pigmentáltság: A színe nagyon tetszik, és bár mikor megláttam is tetszett, de teljesen abban a hitben éltem, hogy nagyon nem fog jól állni. Minden nagyképűség nélkül, nagyon tetszik a számon ez a szín! Elég pigmentált, de nem túl tolakodó.

A kezemen:


A számon:


Amit szeretnék megjegyezni, bár nem a termékhez tartozik, és lehet csak az én hülyeségem ez, annyira hiányolom a szájra való termékek tesztjeinél a szájas képeket, mert itt is ha megnézzük, tök más a kézfejemen a bőrömön a színe, mint magán az ajkamon.. Na de mindegy, élőben egy icipicit erősebb, az első szájas kép adja vissza jobban a színét, sminkben is láthattátok, ITT.

Állag: Olyan, mint egy krémesebb, sűrűbb állagú szájfény, nem tapadós, nem ragacsos, de nem is szárad rá a szájra, mint az Aden folyékony rúzsa.

Illat: Nem is tudom, milyen illata van, kicsit olyan sárgadinnyés-tuttifruttis számomra, de mindenképpen kellemes illatnak mondanám, ami nem érződik már felkenés után.

Használhatóság: A 8 árnyalatból szerintem bárki találhat ínyére (szájára, haha) valót, ez konkrétan olyan szerintem, amit akár hétköznap is bevethet az ember, egy szemhangsúlyos sminkkel pedig alkalmakra is. Könnyen használható, nem igényel különösebb kézügyességet.

Tartósság: Cigizés mellett kibír 1,5-2 órát (mondjuk úgy, két cigit, ha már Betti óta cigiben számoljuk az időt :D), az ivást még bírja, az evést már nem, de mivel nem olyan nagyon erős, és nem "szárad" rá a szájra, nagyon finom, szinte észrevehetetlen a kopás, egyenletesen eltűnik, nem maradnak csúnya foltok sehol!

Ár: 1900 Ft

Tartalom: 5,5 ml (ez kevésnek tűnik, de higgyétek el, nem az!)

Összegzésként úgy tudnám megfogalmazni, hogy a szájfény és a rúzs közötti átmenet az állaga és maga a használt "élménye" nálam, mert folyékonyabb, így úgy kell használni mint egy szájfényt, de annál jóval pigmentáltabb, és tartósabb, kibír annyit, mint egy rúzs -legalább is nálam nem sokáig maradnak a dolgok a számon, mert párpercenként iszom két kortyot, így másnál szerintem tovább bírná. A csomagolás is nagyon tetszetősre sikeredett, a használata is könnyű, kényelmes, és a színválaszték is ígéretes.

Nektek hogy tetszik? Rúzs vagy szájfény pártiak vagytok?
Fogtok venni ebből a termékből? Ha igen, melyik színt szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

14 megjegyzés:

  1. Ez a szín nem az én színem, de maga a termék szimpi.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így éreztem, aztán látod, mégis az én színem :D

      Törlés
  2. felkeltette az én érdeklődésem is ez a pozitív "kritika", lehet, hogy megnézem magamnak.
    szerintem majd kipróbálom ceruzaalapra feltéve, hátha tovább tart:)
    Mindenesetre köszönöm:)

    VálaszTörlés
  3. Inkább rúzs párti vagyok, de ez nagyon különleges színű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában én is, főleg amiatt, hogy a szájfénybe mindig beleragad a hajam :D

      Törlés
  4. Nekem is inkább a termék tetszik, magamon a szín fura lenne, rajtad tetszik! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Minden esetre, hiába drágább, jobban kihasználható szerintem, mint az aden, úgy értem ez inkább elkendőzi, mint kinagyítja az apróbb hibákat a szájon, és nem feltűnő a kopás :]

      Törlés
  5. Meg akartam venni az egyiket. Az egyik halvány színt. De sajnos nekem még a natúr szín is túl erős :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, sajnálom :(
      amúgy annyira nem erős, mint a tubusban, de azért nem is olyan gyenge, mint a szájfények.

      Törlés
    2. én is, úgy meg akartam venni, mert annyira tetszett amit írtál róla.
      nem kentem föl a számra, de a kézfejemre igen és még 1-2 órával is volt nyoma, szóval tényleg jó tartós!

      Törlés
    3. Tartósnak tényleg tartós, ahhoz kétség sem férhet :P

      Törlés