2013. január 4., péntek

Pénteki kedvencek - Frankenweenie (ebcsont beforr)

Sziasztok!

A héten megnéztünk egy újabb Tim Burton remekművet, a Frankenweenie-t (ebcsont beforr).
Hangulatában olyasmi, mint a Halott menyasszony vagy a Karácsonyi lidércnyomás,szóval meseszer, de van sztorija, tanulsága.





Őszinte leszek, elfogult vagyok, ha Tim Burton két darab sz*rral bábozna, nekem az is tetszene szerintem, de ez tényleg tetszett, nagyon édes a kutyus is, a történet "tanulsága" is és megvan fűszerezve némi TB féle groteszk elvont, oda nem illő dologgal. Csillagos ötös.




A kutyus egyébként Sparky, aki nagyon édes, de most nem is írom le a sztorit, mert akkor megölném a poént, de nézze meg mindenképp, aki a fentebb említett két művet szereti, mert ez is hasonlóan jó (csak kevesebb benne az éneklés...) Kedvcsinálónak pedig néhány kép:



Nem Ő a főszereplő, de nagyon durva... :D














Én nagyon megszerettem, tuti hogy meg fogom még nézni, Ti láttátok már? Ha igen, tetszett? Ha nem, szeretnétek megnézni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

6 megjegyzés:

  1. Eddig még nem gondolkodtam rajta, de így az ajánlásodra, lehet, hogy megkukkantom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon tetszett, elvont, de azért aranyos is :]

      Törlés
  2. Érdekes, mert én még nem is hallottam róla :O :$
    De most már megvan, mit nézzek meg legközelebb, szeretem Tim Burton stílusát (lehet nem szeretni?! :D).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt nagyon beharangozva, pl TVben nem láttam, neten akadtam rá valahogy véletlenül, de már nagyon vártam, hogy legyen :P
      És nem, nem lehet nem szeretni :]

      Törlés
  3. Én pont tegnapelőtt néztem meg és nagyon-nagyon tetszett. Bár ugyanolyan elfogult Tim Burton rajongó vagyok, mint Te. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez olyan megnyugtató, hogy nem én vagyok csak ilyen elfogult.. :D

      Törlés