2013. január 18., péntek

Pénteki kedvencek - Charlie Hunnam

Sziasztok!

Nem sok színészt imádok, de ezen kis csoport egyike Ő, Charlie Hunnam.  Na Őt sem úgy, hogy most tisztában legyek a családi hátterével, a mostani családjával - vagy annak hiányával, csak szimplán szeretem a szerepeit, a karaktereket, amiket megformál, és nem utolsó sorban, ahogyan teszi. Más-más filmekben láttam, illetve most a Sons Of Anarchy sorozatban Jax Teller, a főszereplő, és le a kalappal, az amit Ő csinál, számomra az a hiteles színészet, amikor bármilyen szerepet el tud játszani úgy, hogy abban az 1- másfél órában elhiggyem, amit csinál.

Most egy pár képet hoztam Róla, hátha pár embernek ezzel is kedveskedhetek, és kicsit megmelengeti a nők szívét a hidegben.










charlie hunnam 3 Afternoon eye candy: Charlie Hunnam (26 photos)

charlie hunnam 8 Afternoon eye candy: Charlie Hunnam (26 photos)


charlie hunnam 12 Afternoon eye candy: Charlie Hunnam (26 photos)

charlie hunnam 15 Afternoon eye candy: Charlie Hunnam (26 photos)



Ennyit mára Belőle, hiszen jóból is megárt a sok, hát még a nagyon jóból.. :D

Ti szeretitek a filmeket, amikben szerepelt? Esetleg a Sons Of Anarchy-t? (Itthon Kemény Motorosok néven fut a sorozat a Coolon)
Melyik színész/színésznő az, akinek a munkásságát nagyon szeretitek? Az enyémeket ITT már olvashattátok. :]

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

10 megjegyzés:

  1. A Huligánok c. filmben találkoztam vele először. Úgy sajnáltam a film végén történtek miatt, mert ritka hogy egy férfi színész megtetsszen a filmvásznon, de rövid hajjal, és abban a stílusban, ahogy előadta magát, egy ideig ő volt a favorit.Ő utána, 1 ideig tipikusan az ilyen kinézetű palikra vadásztam...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ja, ott én is eléggé sajnáltam, azt hiszem, én is onnan szereztem tudomást a létéről, de azóta is imádom :]

      Törlés
  2. a sons of anarchyt imádom, az egyik kedvenc sorozatom, alig várom, hogy kijöjjön a következő évada (5.?). De veled ellentétben én pont úgy gondolom, hogy Jax benne az egyik leggyengébb láncszem. Kétféle érzelmet tud ott megmutatni, a közömböst, valamit az üvöltöző nagyon feldúlt kemény legényt.
    Sokkal jobban szeretem benne Clayt, Gemmát, Bobbyt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem meg pont, hogy Ő az, aki őrlődik a család és a klub között, imádja a gyerekeit és a barátnőjét, de klubot is ennyire szereti, még akkor is, ha éha gyűlöli az egészet, botlása is volt, de bocsánatot tudott kérni, érzelmes a családdal, de ha kell, "kőkemény", ha mondjuk azt bántják, akit szeret, vagy ha üzletről van szó. Persze lehet, hogy azért én elfogultabb vagyok...:]

      Törlés
  3. Az én szívemet sikerült megmelengetnie...:) egyébként fogalmam sincs ki ez a pasi, még sohasenem láttam ezelőtt :) Az én kedvencem most Neil Caffrey a White Collarból (Matt Bomer az igazi neve, gyorsan begugliztam, mert eddig nem tudtam hogy hívják :)) Plusz Damont is szeretem a Vampire Diariesből és Hanna pasiját a Pretty Little Liarsből (az ő sorozatbeli nevét sem tudom :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor örülök :P
      Ezeket a sorozatokat nem néztem még, de egyre jobban izgatnak, bár előbb azokat kéne kivégeznem, amiket elkezdtem.. :]

      Törlés
  4. Nem rossz.. ,) Nekem Daniel Craig kell, de ő nagyon... :D

    http://barkingbeauty.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őt is szeretem, de azért kicsit hátrébb kullog nálam, szóval mehet Hozzád! ;]

      Törlés