2013. január 1., kedd

Miss Sporty 251

Sziasztok!

Ez a lakk is a Miss Sporty nyereményem része volt, már jó rég nem volt lakkom ettől a márkától, így örültem, és a színe is nagyon tetszett, illetve tetszik.


2 rétegben, fedőlakk nélkül:



2 rétegben, btgn fedőlakkal:


A középső ujjam felét feldobtam a Color Club - Love em Leave em lakkal, így ketten elég visszafogottak, de mégis van egy kis csavar a dologban. :]

Nektek hogy tetszik? Milyen most a körmötök? Van Miss Sporty lakktok? Ha igen, szeretitek?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

8 megjegyzés:

  1. jujj nagyon szép. *-*
    nekem 1 miss sporty lakkom van, még ajándékba kaptam, de nagyon nagyon szeretem, szóval valószínűleg fogok még beszerezni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon tetszik, főleg, hogy nyomdázni is tökéletes :]

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ez a szín! Kicsit hasonlít az én Max Factoros angel nails lakkomra, csak csillámok nélkül! :)

    VálaszTörlés