2013. január 18., péntek

Lovely Spectacular Me szempillaspirál - TESZT

Sziasztok!

Ez a spirál is a Lovely-tól jött tesztelésre, nem szabadulok a spiráloktól sem, nemrég megfogadtam, hogy amíg el nem fogy legalább egy, addig nem vehetek újat, azóta már a másodikat kaptam, illetve a 3. a tesómat boldogítja.
Lovely spirálom ha jól emlékszem, még sosem volt, de mostanában birizgálta a fantáziám, ezért külön öröm, hogy spirált is kaptam.
Sminkben ITT láthattátok.

Csomagolás: Világoskék vékony műanyag külső, fekete felirattal, semmi extra vagy csicsa, csal a betűtípus, ami egyébként nagyon szép szerintem.



A hátoldalon található a leírás, a vonalkód, lejárati idő és a szokásos dolgok.

Nyak: Teljesen rendben van, pont optimális mennyiségű festéket hagy a kefén.



Kefe: Szilikon kefe, de egyáltalán nem duci, sőt, vékonynak mondanám, hosszúkás, és a vége kissé nyeklős (de csak ha mi akarjuk :D). Nem túl sűrűn vannak a sörték, nem egyforma hosszúak, a vége felé egyre kisebbek, de egyforma távolságra vannak egymástól. Könnyű hasnálni.



Pucér pillák:

1 rétegben:

2 rétegben:


Szín, pigmentáltság: Erőteljes fekete színe van.

Illat: Tipikus szempillaspirál illata van, nem a legjobb, de használat közben már nem érzem, nem zavaró.

Használhatóság: Könnyen használható, sőt, ahhoz képest, hogy mindig gondban vagyok kicsit az új spirálok keféjével, ezzel semmi baleset nem történt, igaz, az alsó pilláimon elsőre fura volt, kicsit közelebb tettem, mint kellett volna. Nem lesznek pókláb pilláim tőle, nem egy hú de műszempilla hatású, de szerintem a képeken is látszik, hogy dúsít és hosszabbít is.

Tartósság: Nincs rá panaszom, kibírt egy egész napot úgy, hogy tornáztam is, illetve nem volt rajtam smink itthon, csak a spirál, és megdörzsöltem a szemem, aztán kétségbeesetten rohantam a tükörhöz, hogy biztosan belement a szemembe, de abszolút nem morzsálódott le, de annyira, hogy az ujjamon sem volt semmi nyoma, érintetlenül maradt a szememen. Viszont könnyű lemosni, akkor sem darabosodik, nem hullik.

Ár: 600 Ft körül van

Beszerezhetőség: Rossmann

Összességében véve nagyon megtetszett ez a spirál, eléggé megszerettem, mert könnyen használható, tartós, de könnyű lemosni is és szép a végeredmény. Nektek hogy tetszik? Van ilyen spirálotok? Ha igen, mi a véleményetek róla? Melyik a kedvenc szempillaspirálotok?

Köszönöm a figyelmet, 

5 megjegyzés:

  1. Azt veszem észre, hogy manapság az olcsóbb spirálok is bőven vannak olyan jók, mint drágább társaik :) Nekem konkrétan van vagy 6 spirálom jelenleg :D:D Azt hiszem a Max Factort használom most :) de a Clinique High Impact-jét nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, én nem is szeretek túl sokat költeni rájuk, amióta csalódtam egy drágább példányban, ez is nagyon tetszik, a sárga Lovely spirál is szimpatikus, meg a kb 500 Ft-os Viannis Paris spirált is imádom :]

      Törlés
  2. Nagyon jól teljesít a spirál. :)
    Nekem egy kék szempillaspirálom van, nagyon szeretem, de sajba már a végét járja.. :( ha kifogy tuti, hogy újraveszem és mellé egy szép fekete is kellene. Ezért örülök a spirálos posztoknak, :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik, sminkkel együtt meg még inkább :]
      Kék spirálom (meg lila, szürke/ezüst) még nagyon rég volt, Avonból, Color Trend, még ilyen sima sárga kerek tubusban volt, egy kis nosztalgia... :P

      Törlés
    2. Nosztalgiázni mindig kell! Olyan jó érzés : )

      Törlés