2013. január 2., szerda

Lovely Nr. 378

Sziasztok!

Ezt a lakkot 199 Ft-ért csíptem el, az utolsó volt, és bár nem akartam akkor épp lakkot venni (hogy a viharba ne akartam volna?!... csak nem volt betervezve..), ennyiért nem tudtam otthagyni, mert gyönyörű! És akkor lelövöm a poént, örülök, hogy megvettem, körmön felkenve még szebb, mint az üvegben. :]

EBBEN a bejegyzésben láthattátok már, de a nyomda mellett annyira azért nem érvényesül szerintem, ezért megmutatom magában.

A képeken 2 rétegben látható, fedőlakk nélkül.






Az utolsó képen elég homályos, de annyira tetszett, hogy így kijött a csillogás, hogy kénytelen voltam ezt is feltölteni. :]

Nem ilyen áttetsző, mint a középső ujjamon, elég szépen fed, mint a többin, nekem nagyon tetszik ez a szín, olajzöldes-barnás-bronzos-óaranyos, mindig kicsit másnak látom. Nagyon jól tettem hogy engedtem a csábításnak, mert ha utólag látnám, lelkibeteg lennék szerintem.. :D

Nektek hogy tetszik? Milyen most a körmötök?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

10 megjegyzés:

  1. nagyon szèp szine van.nekem van egy hasonlo lakkom nubar annak is ilyen szèp szine van.wildlife a neve szerintem igazi vadoc lakk:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira gyönyörűek az ilyenek, lassan már ahogy nézem, nem lesz "sima" lakkom kb.. :D

      Törlés
  2. Izgalmas színe van, de nem kimondottam az én színem. =)
    Az én körmeim most mind más színűek, mert új lakkokat teszteltem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az sem rossz :D Én úgy max itthon szoktam :]

      Törlés
  3. huu, 199-ért tényleg nagyon megérte! :)))

    VálaszTörlés
  4. Érdekes, de annyira különösebben nem tetszik, nem az én színem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fél éve még én is ezt mondtam volna, de mostanában nagyon megszerettem :]

      Törlés