2013. január 28., hétfő

Lovely Moulin Rouge Nr. 8. + Nr. 6. és Nr. 7.

Sziasztok!

Újabb Lovely Moulin Rouge lakk, vagyis egy adagnyi most, egyből 3 is.

A 8-as számút használtam először két rétegben, alaplakkal:

Nagyon szép a színe magában is, ennél kicsit bordósabb, lehetetlen volt lefényképezni  ugyanazt a színt, amit én élőben láttam, de még ez lett a leghasonlóbb.

Ezután a gyűrűsujjamra a 7-es, a többire meg a 6-os számú csillámos fedőlakk került: 

Őszintén szólva, a piros csillámos lakk eléggé tetszik, az arany meg így, maximum egy ujjon, mindre nem tudnám elképzelni.

Btgn fedőlakkal:


Az utolsó képen pedig jól látszanak a csillámok, ez egy rétegnyi, mondjuk nem kentem túl vékonyan, nekem mindenesetre a piros tetszik jobban. :]

Nektek hogy tetszik? Melyik fedőlakk tetszik jobban? Milyen színeken látnátok még ezeket a fedőlakkokat?
Köszönöm a figyelmet, szép napot!

22 megjegyzés:

  1. Nagyon szép :) Az a piros-arany olyan karácsonyos szerintem :)
    Mondjuk mindennapra én max. ezüst csillámosat szoktam hordani, de ünnepekre vagy buliba nagyon tetszik a piros alapon piros csillámok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira beleolvas, de mégsem a bordóba a piros, hogy még ok hétköznapra, legalábbis ilyen időben nem feltűnő... :D
      De az arany csillámos ezen tényleg olyan karácsonyos :D

      Törlés
  2. Csudiszépek, én mind a kettőt megnézném fekete alappal.. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajta leszek, ha ideérnek a MUA lakkok, pont kapóra jött, mert tanácstalan voltam fekete lakkban.

      Törlés
  3. A piros csodaszép, különleges :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy üvegben nem fogott meg nagyon, de így ígéretes :]

      Törlés
  4. a "pirosarany" nagyon jól mutat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pirosarany, ez aranyos :](szó szerint, haha :D)

      Törlés
  5. Nagyo szép ez a piros fedőlakk *.* Az arany is tetszik, de most ez a piros-piros páros nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. mindegyik nagyon szép :) én is megnézném őket fekete alapon :)

    VálaszTörlés
  7. WOW!!!! A két piros nagyon tetszik! :D
    A fekete alapos ötlet tényleg jól hangzik...:D
    Az arany is nagyon szép, tiszta hangulatos...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja,csak nekem karácsonyi hangulatos :D
      De a két piros együtt egyre jobban tetszik :P

      Törlés
  8. a piros-piros tetszik jobban, a piros-arany annyira nem, de egy ujjon pont jó az arány :)

    VálaszTörlés
  9. A piros olyan nagyon karácsonyos nekem. De nagyonszéép amúgy :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De fura, mindenki az aranyra mondja inkább :D
      Vagy maga az alap karácsonyos? :P

      Törlés
  10. Az alaplakk színe csodaszép :) fedőlakkból is a piros tetszik, az arany valahogy nem jön át ^^

    VálaszTörlés
  11. Nekem a piros fedőlakk tetszik jobban *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerettem, de kénytelen voltam lemosni :P

      Törlés