2013. január 21., hétfő

Lovely Moulin Rouge Nr. 5

Sziasztok!

Ismét csak egy gyors bejegyzésre futja, ma a Lovely Moulin Rouge 5-ös számú csodáját mutatom meg Nektek, én imádtam már az üvegben is, hát még a körmömön! Sajna beszakadt egy körmöm, mert beleakadt a táskába, a másik meg a kulcsomba, így bye-bye hosszú körszmök, hello rövid körmök... (nem is a szakadt a jó szó, kettétörött a francba...)


 2 rétegben, fedőlakk nélkül:



 2 rétegben, fedőlakkal:



Magában ennél is egy kis műbőr hatású finish-t éreztem, ez a btgn lakkal szinte teljesen el is múlik. Az üvegben kicsit pirosasabb, míg a körmömre kenve már inkább aranyos-rózsaszínes, azt hiszem erre a jó megnevezés a "Rose Gold", tehát olyan arany-rózsaszín kis csillámok vannak benne, elmondhatatlan, nagyon szép! :]

Amúgy ha már a neveknél tartottunk, és a Lovely lakkoknak nincsen nevük, csak számuk, ennek a Shiny Rose Gold nevet adnám. :]

Nektek hogy tetszik? Meg van esetleg ez a lakk?

Köszönöm a figyelmet, szép napot Mindenkinek!

24 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép, az arany csillámok nagyon jól mutatnak benne *.*

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ne aggódj, mert nagyon jól áll a rövid köröm is! Amúgy nekem is van egy nagyon hasonló lakkom másik márkából, majd mutatom a blogon :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nem szeretem pedig, zavar, nem tudok rendesen fogni, és olyan hiányosnak érzem magam, és ez most nem olyan "haha, az élet nagy gondjai", hanem kb 6 éves korom óta sosem ilyen rövid a körmöm, mert képtelen vagyok rendesen fogni, dolgozni így :DD

      Törlés
    2. Abszolút meg tudlak érteni, bár nálam a hegedülés miatt fordítva van, ha éppen nem készülök fellépésre, akkor sem tudom igazán hosszúra növeszteni, mindig visszareszelgetem, mert ehhez szoktam hozzá :-)

      Törlés
    3. Jéé, hegedülsz? :O Ezt nem is tudtam :]
      Na mondjuk a túl hosszú is zavar, szóval a középhossz a tökéletes, legyen körmöm, de ne karmom :D
      Viszont mivel alapból kis picik a körmeim (mármint nem szélesek) olyan tömzsinek tűnnek az ujjaim, ha ilyen rövidek :S

      Törlés
    4. Lesz majd érdekességként a blogon is, de igen, hegedülök már jó pár éve, a karácsonyi programban is mindig benne van :-) Közben felkentem az ehhez hasonló lakkom, a napokban írok majd róla :-)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Bizony, azért majd fekete alappal is szeretném kipróbálni.:]

      Törlés
  4. Nekem a neve is tetszik, amit adtál Neki :)

    VálaszTörlés
  5. Tetszik, főleg hogy felkenve kevésbé pirosas :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én hirtelen el sem tudtam dönteni, hogy így tetszik-e jobban, vagy az a szín, amit az üvegben látok, de be kellett lássam, így szebb, mintha erősebb lenne a piros benne :]

      Törlés
  6. szép lakk!! tetszik!! nekem nincs meg,sajnos!

    VálaszTörlés
  7. Tetszik a lakk, na meg a név is ;D

    VálaszTörlés
  8. Fúúú ez a lakk. Ez nagyon szép :))
    Azt hiszem ez lesz a következő áldozatom a rossmanban majd februárban (ebben a hónapban nagyon tulköltekeztem azon az essence leárazáson..)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem vettem abból semmit :P

      Törlés
    2. Igen, tudom, olvastam az egyik postodban vagy hozzászólásodban :) Nekem viszont nagy lemaradásaim voltak sminkek terén az elmúlt pár hónapban, és volt pár dolog amit ki szerettem volna próbálni :)))

      Törlés
    3. Egyébként nem rég iratkoztam fel a blogodba, nagyon tetszik :))

      Törlés
    4. Ennek nagyon örülök, köszönöm! :]

      Törlés