2013. január 24., csütörtök

Lovely Moulin Rouge nr 5 - TESZT

Sziasztok!

ITT láthattátok a körmeimen ezt a lakkot,ez az első Moulin Rouge lakk a kis pakkból, de az eddigiek alapján nagy reményeket fűztem hozzá. :]


Csomagolás: Elsőre nagyon hasonló, mint a Must Have lakkoké, a formája és mérete konkrétan ugyanaz, de ezek a lakkok sima fekete kupakot kaptak, és aranyos szíves "Moulin Rouge" feliratot, ami nekem kifejezetten tetszik.



A hátulján ezeknek is megtaláljuk az információkat is, szerencsére magyarul is.



A kupakon a szokásos fehér vonalkódos címke, és a szám. A megnevezéseket még mindig hiányolom, de azt csicseregték a madarak, hogy Lovely-ék felé új szelek fújnak hamarosan.. ;]


Nyak: Ez is megegyezik a Must Have lakkokéval - vagyis az egyezik meg ezekkel, mert ugye ez volt előbb, csak én ezt próbáltam később, na mindegy.. Szóval a lényeg, hogy teljesen rendben van.


Ecset: Szintén megegyezik, hiába kis vékony, nagyon könnyű használni!


Tartalom: 9 ml

Szín, pigmentáltság: Ez annyiból csalós kicsit, hogy az üvegben pirosabbnak tűnik, míg a körmökön már inkább rózsaszín, gyönyörű így is és úgy is, mindenképpen azt mondanám, hogy nm egy átlagos lakk, viszont 2 vastagabb réteg (vagy 3 vékonyabb) kell belőle.

Használhatóság: Magában is gyönyörű, de ki akarom majd próbálni sötét alapon, 1 vékony rétegben fedőlakként, mert szerintem úgy is szép lenne.

Tartósság: Vasárnap délelőtt kentem fel, de kedd este már le kellett mosni, mert a végeknél eléggé megkopott, mentségére legyen, hogy daueroltam  kesztyű nélkül, meg viszonylag sok hajmosás is volt, szóval szerintem ez is bírja tovább, ha vigyázunk rá!

Ár: 500 Ft

Beszerezhetőség: Rossmann

Amúgy is sokáig szemeztem ezzel a lakkal, de végül lebeszéltem magamat róla, szóval a sors keze volt, hogy hozzám került ez is. Mesés ez a szín, én szívből ajánlom! :]

Nektek hogy tetszik ez a lakk? Meg is van esetleg? Ha igen, mi a véleményetek róla? Ha nem, szeretnétek? :]

8 megjegyzés:

  1. Ez is tetszik, nekem mindegyik bejön(még a kapucsínó színű is, pedig az ilyeneket nem nagyon favorizálom), s ha tényleg ennyire tartósak, akkor külön érdekelnek(a tejeskávé tervbe is van véve, igaz, a rózsaszín+a piros és a kék is;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát tény és való, elég jól bírják, a minimális kopás a körömvégeken 3-4 nap után, lepattogzás nélkül elég jó szerintem, ez is tovább bírta volna, de a dauervíz betett szegénynek :D

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik ez a szin, bár elég sok hasonló lakkom van, ugyhogy még gondolkodok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem még nem volt ilyen színem, illetve egy hasonló avonos volt, ami rózsaszín, aranyos csillogással, de az világosabb volt sokkal, és inkább csak irizáló :]

      Törlés
  3. Ahogy megláttam ezt a bejegyzést, szaladtam át Tesóm szobájába, hogy lecsekkoljam ezt az árnyalatot vettem-e meg neki, de azt hiszem soha nem fogom megtudni, mert lekopott róla a felirat :) :) Na mindegy, de szerintem tuti ez a lakk az, mert az apró kis csillámok és a gyönyörű piros színe miatt vettem meg neki, de a körmén én is inkább rózsaszínesnek látom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van egy hasonló még, de ha jól tudom, az pirosasabb :]

      Törlés
  4. Ennek is nagyon szép színe van, de nekem azt hiszem az összes moulin rouge lakk tetszik :)

    VálaszTörlés