2013. január 14., hétfő

Lovely Glam Style Nr. 7. - TESZT

Sziasztok!

Még csütörtökön mutattam Nektek EZT a lakkot, gyönyörű, brutálisan szép, de tényleg, elég sokan meg is dicsérték.
Csütörtök délelőtt kentem fel a lakkot, és vasárnap délután úgy mostam le, hogy még simán bírta volna szerintem. Minimális kopás volt a körömvégeken, de alig észrevehető, csak ha nagyon néztem, ezen én is meglepődtem, mert 3-4 nap után azért nem szokott olyan nagyon leheletvékony csíkban kopni csak.



Csomagolás: Henger alakú üveg, a kupak is kerek, kisebb az átmérője, mint az üvegé, így tárolási szempontból ez jó lehet, mert látszik, milyen színű a lakk. A betűtípus is tetszik az üvegen, de amivel levett a lábamról, a kis ezüst csík a kupakon, amin kis hologramos csillagok vannak. Szerintem teljesen rendben van a csomagolása. :]


A Hátoldalán találhatóak a szokásos leírások, a kupakon van egy fehér matrica (amit személy szerint nem szeretek, de kezdem beadni a derekam, és elfogadni őket.. :D), amin megtalálható a vonalkód, a termék száma, a felhasználhatóság és a gyártási tételszám.


Nyak: Ez bár lehet, hogy csak az én hülyeségem, de igenis fontos szerepe van szerintem a lakkoknál az üveg nyakának, ha túl kicsi/túl nagy, nem jó, ha túl szűk/túl bő, nem jó. Szerencsére ennek ilyen gondja szerencsére nincsen, pont jó.



Ecset: Hagyományos ecsete van, nincs lekerekítve, viszonylag vékony, de nem nehéz használni, szépen lehet lakkozni vele.


Tartalom: 9 ml

Szín, pigmentáltság: Kell belőle a két réteg (elég ritka lakk, amiből nem...), de ennyi bőven elég a tökéletes fedéshez. A színe nagyon szép, különleges, és már most imádom, főleg, hogy nem sok kék lakkom van, ez pedig egyszerűen nagyszerű.

Tartósság: 4 nap után alig kopott meg a végeknél, szóval én azt mondom, a tartósságába nem lehet nagyon belekötni.

Ár: Ha jól tudom, 500 Ft.

Beszerezhetőség: Rossmann

Összességében véve nálam ez a lakk 10/10. Gyönyörű, fedőlakk nélkül olyan műbőr hatású, nem göcsörtös a felülete, és tartós.

A következő áldozat a Nr 5-ös Glam Style lakk lesz, a világos rózsaszín, már a körmeimen virít, ma vagy holnap reggel (inkább utóbbi szerintem) lefényképezem azt is, és megmutatom Nektek, aztán kivesézem azt is. :]

Nektek hogy tetszik ez a kék lakk? Szeretitek a kék színt? Netán meg is van ez a lakk? Ha igen, szeretitek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

13 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan és én is nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is ez van meg és annyira imádom, olyan szép színe van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira pedig nem vagyok kékes, de sokan mondták, hogy annyira illik hozzám :]

      Törlés
  3. Egy blogon láttam még ősszel ezt a lakkot, nagyon megtetszett, rohantam is megvenni - és azóta is imádom! :) Nálam is csillagos 10-es eredményt ért el :D

    VálaszTörlés