2013. január 18., péntek

Lovely Glam Style nr. 6

Sziasztok!

Újabb Lovely Glam Style lakk, a 6-os számú ezúttal, az egyik amit leginkább szerettem volna. És bár azt hittem, őt fogom először kipróbálni, azt hiszem, kicsit féltem használni, mert ismerem az érzést, amikor túl sokat várok egy terméktől, és emiatt ha esetleg nem olyan jó, vagy nem pont olyan, mint amit vártam, eléggé el tudok kámpicsorodni. Az élet nagy gondjai mi? Na nem érfelvágós depresszióba esem, csak bosszant. :]

Szerencsére ezzel a lakkal nem ez volt a helyzet, az a szín nagyjából, amit vártam, és az a fedés, állag, stb.

2 rétegben, fedőlakk nélkül:


2 rétegben, btgn fedőlakkal:



Nagy kedvencem az essence You Rock! kiadásból a Cut Off The Beige lakk, hasonlót szerettem volna, olyat, ami kicsi világos barnás, de mégis szép aranyos fénnyel, és talán picikét tejeskávésabb színű, mint a fent említett lakk. Na, ez pont olyan. :]
Élőben sokkal szebb, pedig szerintem képeken is gyönyörű!
2 réteg elég volt, viszonylag gyorsan szárad a btgn-nel meg pláne.

Szerintem ez is egy Jolly Joker lakk, szinte bárhol, bármivel, bármilyen alkalomra megállja a helyét.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek az ilyen egyszerű, de különleges lakkokat?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot! Természetesen ma még jövök egy pénteki kedvencek bejegyzéssel is. :]

14 megjegyzés:

  1. nagyon szèp!!!!!!igazi karis lakk.az aranyrol mindig a kari jut eszembe:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mindig olyan kis tavaszias hangulatom lesz az ilyen lakkoktól - bár épp szánkózni megyünk mindjárt... :D

      Törlés
  2. Szép és szeretem :) Szuperek ezek a Lovely lakkok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, egyre jobban kezdem megszeretni őket :]

      Törlés
  3. Egyre jobban tetszenek a Lovely lakkok! :) eddig kettőm van, mind a kettő nagyon jól teljesít. :)
    Hasonló színt én is keresek, de sehol nem találom...:((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyikek vannak meg? :]
      Én ezt nagyon ajánlom - eddig színügyileg, de remélem, tartós is lesz, tényleg gyönyörű! :]

      Törlés
    2. Egyik sem MR vagy MH darab, sima Lovely lakkok. ;)

      Törlés
    3. Nekem is van egy Crystal Strenght meg egy pure beauty, azokat is szeretem :]

      Törlés
  4. de gyönyörű. nem is tudnék választani a must have lakkok közül, annyira szép mindegyik. :)

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Én is kicsit sajnáltam lemosni ma :P

      Törlés