2013. január 22., kedd

Lovely Glam Style nr. 6. TESZT

Sziasztok!

Ma a Lovely Glam Style nr. 6 lakkot fogom "szétcincálni", ITT láthattátok egyébként.

Csomagolás: Olyan, mint a többi társának, és még mindig szeretem! :]



 A hátoldala is olyan, fekete nyomott betűkkel látható a leírás, ez ínnyiból jó, hogy jól olvasható szerintem.


Kupak: Akárcsak a többin, itt is rajta van a szépséges fehér matrica.


Nyak: Igazándiból ennél sem tudok túl sok újat mondani, számomra pont jó.


Ecset: Erre is csak azt tudom mondani, hagyományos, elsőre szokatlanul kicsinek tűnt, de végül is nagyon kényelmesen használható.


Tartalom: 9 ml

Szín, pigmentáltság: 2 rétegben már ez is tökéletesen fed, a 2 mindenképpen kell belőle, csodálatos a színe a maga aranyos fényével szerintem, elég jó a fedése is így, azt hiszem, nagy kedvenc lesz. :]

Használhatóság: az 5-ös számú tesójával ellentétben ez elég jól fed, szóval magában használható, de gyönyörű, visszafogott alapszín, némi csavarral, részemről hétköznapokon is, de alkalmi lakként is megállná a helyét.

Tartósság: Csütörtök délelőtt kentem fel, és vasárnap délután mostam le, és szerintem eléggé jól teljesített, illetve teljesített volna, nem is mostam volna le, ha nem törik be két körmöm, ami miatt le kellett reszelni.. :(

Ár: 500 Ft

Beszerezhetőség: Rossmann

Egy szó mint száz, remek lakkról van szó, olcsó, tartós, és elég sokáig lehet használni a mérete miatt is.

Nektek hogy tetszik? Meg is van esetleg ez a lakk? Szeretitek a barnás lakkokat?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

2 megjegyzés: