2013. január 16., szerda

Lovely Glam Style Nr. 5

Sziasztok!

Újabb Lovely lakkot próbáltam ki, már vasárnap felkentem, de mint írtam, a melóhelyen maradt pénteken a fényképezőgépem, így a félig halott telefonnal készítettem fényképet első körben, ezért ez első 3 kép minőségéért bocsánat.

2 rétegben, fedőlakk nélkül:

3 rétegben, fedőlakk nélkül:


3 rétegben, btgn fedőlakkal:



Nem túl erős a színe, nekem ez a  csillámos rágógumi rózsaszín konkrét színe, néha nagyon tetszik, néha nem annyira, a 3 réteg mindenképp kellett - legalábbis nekem, nem rossz a 2 sem, de a körömvégeim még eléggé átlátszottak.
Ami mindenképp pozitív, hogy gyorsan szárad, és kb. 2 órával lefekvés előtt kentem fel az első két réteget, és mégsem lett párnalenyomatos (fedőlakk használata nélkül szinte mind olyan volt régen..)

A végére pedig egy kis extra, kedd hajnalban azt álmodtam, hogy volt egy ilyesmi meg gy olyan általam csillogós takonyzöldnek nevezett színű lakkom, de kifejezetten fedőlakkok, és fekete alapon próbálgattam őket, és nagyon jól mutattak. Így ha már megálmodtam, bár nem feketén, hanem sötétkéken, de kipróbáltam és nekem egészen tetszik így is a végeredmény.


Nektek hogy tetszik? Magában vagy sötét alapon tetszik jobban? Hogy álltok az ilyen rózsaszín, szolid, csajos lakkokkal? Meg is van esetleg ez a lakk? Ha igen, mi a véleményetek? Ha nem, szeretnétek?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

21 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll ez a szín is! Azt hiszem, hazajön velem néhány lakk...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Azért várd meg a játékok végét szerintem! ;]

      Törlés
    2. Na igen, de addigra meg lehet, hogy nem lesz a boltokban :-D

      Törlés
    3. Hát, azért az enyém pl vasárnap lejár, addig csak nem kapkodják el! :D

      Törlés
    4. Na jó, azt még kivárom :-) Tegnap voltam a Rossmannban, és bőven voltak még, az Essence-leárazásnak pedig semmi nyoma nem volt...

      Törlés
    5. Nálunk sem, de komolyan nem értem, mért nem lehet egy időben kezdeni mindenhol??

      Törlés
    6. Jó kérdés. Mondjuk a Müllerben megtaláltam mindent, ami érdekelt, egy dlog kivételével, elég nagy szerencsém volt :-)

      Törlés
    7. Na ez a mázli :D
      De amúgy ez is mi, hogy itt a kis külvárosi dm-ben már meg az essence leárazás, a belvárosi Rossmannokban meg nem.. :D

      Törlés
    8. No, ezzel adtál egy ötletet, a múltkor véletlenül felfedeztem, hogy az egyik DM-ben van Essence-állvány...

      Törlés
    9. Na ugye :]
      Amúgy nem értem, nálunk mért nem a belvárosi dm-ben van, érettségi óta nincs arra dolgom, akkor csesszem meg? közel 700 Ft-ért meg nem buszozok ki oda meg vissza :D

      Törlés
    10. Csesszem meg :-D Ez jó :-D

      Törlés
  2. Szép szín. Van 1-2 ilyesmi lakkom, de én inkább az erősebb színeket részesítem előnyben. Ilyet akkor kenek fel, ha szolidabb körmökre van szükségem. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok vele, bár francia manikűrhöz 1 vagy 2 rétegben szép lehet :P

      Törlés
  3. Rózsaszín minden árnyalatban jöhet, babától a pinkig; nem bírom kinőni a rózsaszín mániámat :) Így természetesen ez is tetszik :)
    "Csillogós takonyzöld" :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, hát hallod én vagy 17 éves koromig semmit nem használtam, nem hordtam, ami rózsaszín :D
      Aztán egész megszerettem :]

      Törlés
    2. :)
      Na, igen, a gimis években én sem vettem volna fel rózsaszínt (: Feketét annál inkább(egy időben egy feketére festett földig érő hálóingben flangáltam még nyáron is, huhh, olyan volt, mint egy kályha :D )

      Törlés
  4. Személy szerint máris imádom ezt a színt! Inkább pasztellszínek kedvelője vagyok, de néha egy élénk erősebb színt is felkenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én valahogy a psztell színeket annyira nem szeretem, aztán lehet ez is változni fog, de pl. a sárgát utálom, de a pasztell sárgás színek egészen tetszenek :]

      Törlés