2013. január 19., szombat

Lovely Glam Style nr. 5 - TESZT

Sziasztok!

Azt hiszem, nem titok, hogy szeretem tényleg, eléggé kivesézni a termékeket, mindenre kitérően írni róluk, remélem, nem unjátok még őket. :]


Csomagolás: Olyan, mint a 7-es számú testvéréé, és a Moulin Rouge lakkoké, a véleményem még mindig ugyanaz, az üveg alakja és az, hogy a kupak kisebb, előnyös lehet tárolási szempontból, és ég mindig imádom a kis hologramos csillagokat.



A hátulján szintén ugyanazok az információk vannak, mint a többin, lengyel és magyar nyelven.


A kupakon itt is helyet kapott jó barátunk, a fehér címke, amin a vonalkód, a lakk száma és a gyártási tételszám, a felhasználhatóság van feltüntetve. Azért még mindig sajnálom, hogy nem kaptak neveket, komolyan, el kéne mennem szerintem valami ilyen szóvicc-gyártó, meg kreatív elnevező csoportba dolgozni... :D (és itt most nem a csillogós takonyzöld, meg a csillogós rágógumirózsaszínre gondoltam, néha azért vannak jó ötleteim is :D)


Nyak: Ugyanaz a véleményem, teljesen rendben van.


Ecset: Ez is ugyanolyan, hagyományos, elsőre olyan rövidnek, picinek tűnt, de kényelmesen lehet lakkozni vele.

Tartalom: 9 ml

Szín, pigmentáltság: Kellett a 3 réteg, talán még egy negyedik is ráfért volna, vagy 2 vastagabb réteg, de egy rétegben szerintem szép lehet francia manikűr alapnak. Vagy akár sötét lakkra "fedőlakként". 

Használhatóság: Magában nem a legjobb szerintem, de kiegészítve jól használható az előbb írtaknál. :]

Tartósság: Vasárnap kentem fel, csütörtökön úgy mostam le, hogy még a körömvégeken sem láttam kopást, ami elég jó teljesítmény szerintem, úgy, hogy közben hajat mostam, stb.

Ár: 500 Ft

Beszerezhetőség: Rossmann

Összességében, nem a kedvenc színem, de nem rossz, szóval ez olyan egynek elmegy lakk részemről, de az alacsony árat és a tartósságot nem vitatom, kiváló ezekben!

Nektek megvan ez a lakk? Ha igen, mi a véleményetek róla?

12 megjegyzés:

  1. Mér' a nevek nem is olyan rosszak, úgysem magyarul anyakönyvezik őket :)Például a Glittering snotty-green witchcraft(GSGW ;) vagy a Bubblegum-rosy glamourous fantasy(BRGF) már mesésebben hangzanak, nem? :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dede, ellennék egy ilyen melóval szerintem simán :D

      Törlés
  2. Egyáltalán nem unjuk :) sőt :)
    Amúgy szerintem szép kis szín ez (is) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondom, tényleg szép, csak nem annyira az én világom, de még pont határeset ;]

      Törlés
  3. Nekem annyira nem tetszik ez a szín, de a kivesézős tesztjeidet szeretem :) Ennek a lakknak milyen nevet adnál? Kíváncsi vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még itt (http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2013/01/lovely-glam-style-nr-5.html) írtam, hogy Csillámos Rágógumirózsaszín, ez angolul mondjuk lehetne Shimmering Bubblegum vagy mondjuk Glamorous Bubblegum, de talán még a Light Barbie Shoes is megállná a helyét :D

      Törlés
  4. egyre szerelmesebb vagyok ezekbe a lakkokba. :D

    VálaszTörlés
  5. de gyönyörű színe van O.O kell nekem is O.O

    Azrail

    VálaszTörlés
  6. szia!!húú nagyon régen írtam neked, mert dolgozok hétköznap és mire haza érek hulla fáradt vagyok...
    nagyon jó ez a lakk...be kell szereznem :)
    Köszi a posztot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát igen, a meló hátránya, de örülök, hogy el vagy látva vele :]
      Meg is lehet nyerni, tessék játszani érte :]

      Törlés