2013. január 17., csütörtök

Lovely Glam Style Nr. 5 + Moulin Rouge Nr. 6

Sziasztok!

Bár szeretem a pirosat és a rózsaszínt, együtt sosem viselem, utálom őket együtt, aztán lehet ez csak valami hülye berögződés, minden esetre büszkén töltött el, amikor Lara, az idősebb tesóm lánya olyan 4 évesen oviba indulás előtt fennhangon közölte az anyjával, hogy "Ugye nem komolyan hitted, hogy a piros nadrágomhoz majd rózsaszín pólót veszek fel?!".

A Lovely Glam Style Nr. 5 lakkot ITT már láthattátok magában,  Hajnal pedig még a Kék csodánál írta, hogy megnézné a rózsaszín lakkot a piros csillámossal, egyrészt eleget akartam tenni a kérésnek, másrészt meg nagyon felvillanyozott, és hajtott a kíváncsiság. Ezért még lemosás előtt kipróbáltam, milyenek együtt.

Íme:



Igazából nem nyerte el a szívem teljesen, de ahhoz képest, mennyire utálom ezt a két színt együtt, egészen jó, talán mert nem teljesen átlátszó a csillámos lakk alapja, van egy pici pirosas beütése is, szóval nem olyan tragikus, mint amire számítottam.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek együtt a piros és rózsaszín lakkokat?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Juj megcsináltad! :D

    A rózsaszín alap nagyon tetszik, de én is picit jobbra számítottam a piros csillámmal. De nem is lett olyan rossz. :)

    Olyan kis dizsi Barbies. :D Vagy nem is tudom. :)Kicsit fura úgymond rajtad ilyet látni, de hát ki kell próbálni sok mindent. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindent meg tudok csinálni muhaha! :D
      Na jó, mindent nem, de azért ennyit igen ;]
      És most hogy mondod, tényleg "diszkós Babie" :D

      Törlés
  2. Érdekes, nem rossz :) A pink-piros kombó van amikor nagyon tetszik, néhány tervező szuperül tudja ötvözni a kettőt 1-1 ruhánál! Mindenesetre nem szoktam így hordani se ruhát, se a körmeimet, de ki tudja, majd egyszer :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én szerintem nem is fogom, a legjobb az volt, amikor tanuló koromban pink rúzzsal és piros pulcsiban jött be egy néni (rikítókék szemfestékkel, fincsi).. :D

      Törlés
  3. utaàlod? mèèèè???nagyon szèp a rozsaszin :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rózsaszínt szeretem, a pirosat is, csak külön-külön :D

      Törlés
  4. hát így nem bejövős :D de külön a rózsaszínt imádom *-*

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik így a körmödön. Máshogy viszont el nem tudnám képzelni a két színt együtt: D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ezek szerint, nem velem van baj :DD

      Törlés
  6. Nekem tetszik, nincs vele semmi baj ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon fura, de örülök, hogy van, akinek tetszik :P

      Törlés