2013. január 10., csütörtök

Lovely Glam Style Nr. 7.

Sziasztok!

Ahogyan mutattam is, én is kaptam egy adag lakkot, egy szempillaspirált  és egy Terra Cotta 5 részes palettát.

Elsőként a Glam Styl Nr. 7. lakkot láthatjátok nálam, de előtte még megmutatom a kis csoportképet is a szépségekről. :]



Ők lennének azok, a spirálról elöljáróban annyit mondanék, hogy ígéretes... :]

És akkor nézzük a lakkot.


2 rétegben, fedőlakk nélkül:


Tök érdekes, nem tudom ezt így normálisan megfogalmazni, de olyan mint ezek a műbőr-hatásúnak mondott lakkok, hiába csillámos, a félmatt és a fényes közötti kinézetűre szárad meg. Ez tetszik egyébként, de megszokásból - és kíváncsiságból persze -azért egy réteg btgn fedőlakkot még rálakkoztam.

2 rétegben, fedőlakkal:



Nagyon tetszik így (is) a végeredmény, csodaszép, újra beleszerettem a kék színbe, hiába csillámos, mégsem olyan mint egy "tipikus" csillámos lakk. Remélem a tartósságra sem lesz panasz. :]

Nektek hogy tetszik? Melyik lakkot szeretnétek legközelebb látni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

26 megjegyzés:

  1. Azta, mennyire jól áll Neked ez a szín!!!

    VálaszTörlés
  2. Aztaaaa, nem gondoltam volna, hogy ennyire szép. Fedővel jobban bejön mondjuk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az hagyján, nem gondoltam volna, hogy Neked ez tetszeni fog :P

      Törlés
  3. Wáóóó *_*
    Basszus ez nagyon szép. :) Matt fedővel nem próbálod majd meg 1x? :) Mondjuk ez függ attól, hogy mennyire csillámos, hogy van-e értelme. :)

    A rózsaszín Must Have-et várom már nagyon. Bár láttam a margarétán, de körmön más. :) A MoleRúzs piros csillámaival lehet kombinálni lehetne. :D
    De amúgy még kíváncsi vagyok.... és itt sorolnám fel az összeset. :D
    Igazából nekem ez a Must Have kollekció nagyon bejön. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mattra én is gondoltam, remélem, lesz még annyi az üvegben... :D
      Hmm, na a rózsaszín-piros kombóra nem gondoltam, mert a két színt utálom együtt, de most már csakazértis kipróbálom úgy :P

      Törlés
  4. Nagyon szép ez a kék lakk! Én nem vagyok lakkos típus, egy évben egyszer lakkozok, de rajtad eszméletlen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Most picit el is szaladt a ló velem lakkok terén, mert ha én nem vettem, vagy kaptam vagy nyertem, szóval most az a cél, hogy a már meglévőket babusgassam, illetve az egyetlen, amit "megengedek" még, az az Nfu Oh 61-es lakkja lesz, 20án lesz a szülinapom, így arra ráfoghatom... :D

      Törlés
  5. Gyönyörű! Én a képen lévő elsőre lennék kíváncsi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Elárulom, az volt az egyik, amire nagyon vágytam, vasárnapig még megálmodom, de szívem szerint azzal folytatnám a sort :]

      Törlés
  6. olyan szééép. *-*
    már régóta szemezek vele, de lakkstoppon is vagyok, meg most vettem nem rég sötétkék lakkot. :/ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez amúgy trükkös, mert nem olyan sötét ;] (persze ezt csak akkor, ha kiskaput keresel ;D)

      Törlés
  7. Hujuj mennyi szépséges lak! =)
    És ez a kék... Én most oda vagyok a kék lakkokért. :D Pedig nem a kék a kedvenc színem. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, tiszta kánaán :DD
      Én ma "full kékbe" voltam, kék smink, kék körmök, kék felső, kék gyűrű, pedig nekem sem a kedvenc színem :D

      Törlés
  8. Tényleg suede hatású, az első képeken jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, arra gondoltam, csak nem jutott eszembe a neve.. :D

      Törlés
  9. Nem vagyok egy kékes, de ez nagyon szép!! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik a lakk, tényleg olyan a hatása. :))
    A boltban nem tűnt ennyire szépnek és kitudja, hogy mikor jutok el megint a Rossmannba....:'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, akár meg is nyerheted :P
      Amúgy boltban ennyire nekem sem volt vonzó :]

      Törlés
  11. áá de gyönyörűű, kedden már bemegyek a Rossmann üzletbe és szerzek a gyűjteményemhez pár lakkot :) Rem. még lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt vétek nem birtokolni, annyira szép :D

      Törlés