2013. január 24., csütörtök

Lolly-féle brownie muffin

Sziasztok!

Tegnap láttam Lolly-nál a receptet, ami pont kapóra jött, mert holnap tartjuk barátokkal a szülinapom, és akartam valami sütit, de nem tudtam pontosan, mit, így hát ezt sütöttem ma meg.
Én a csészét mérőpohárral helyettesítettem, és a vanília aroma helyett sima vaníliás cukrot tettem bele, és dupla adadot csináltam. Ez alapján az én receptem:

- 2,5 dl-nyi olvasztott margarin
- 4 tojás
- 2 ek. vaníliás cukor
- 2,5 dl-nyi liszt
- 1,7 dl-nyi keserű kakaópor
- fél tk. sütőpor
- kevés só
- őrölt dió ízlés szerint

A többit úgy csináltam, ahogy Lolly-nál olvastam, összekevertem a margarint a cukorral és a vaníliás cukorral és a tojásokkal, egy másik tálban pedig a lisztet, a kakaót, a sütőport és a sót. utána az egészet összekevertem egybe, majd hozzáadtam a diót. Ez után a sütőformába muffin papírt tettem és 3/4 részig tettem a tésztát a papírba, nekem így pont két adag, tehát 24 darab muffin jött ki.
Előmelegített sütőben, 180 fokon megsütöttem, nekem jó 30 perc kellett, hogy ne legyen teljesen folyós.

És a végeredmény:


Részemről kijelenthetem, hogy már sokszor csináltam sütit, egész sokfélét, de ez az egyik legfinomabb! Rajtam kívül csak apukám kóstolta, de azt mondta finom lett, általában csak közli, hogy "ehető" vagy "nem rossz", tehát Tőle ez az egyik legnagyobb dicséret! :D
Remélem, a holnapi összejövetelen is jó szolgálatot tesz.

Ti csináltatok már hasonló muffint? Ha nem, fogtok?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

16 megjegyzés:

  1. hm... én is kérek egyet!!! :D
    finom lehet. lehet, hogy rászedem magam, a fiúk tuti oda lennének érte :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Adnék :P
      Az biztos, isteni finom tényleg :]

      Törlés
  2. De kis guszti, most nagyon megkívántam! Bár a bögrés-kimérős sütikért nem vagyok oda, egyszer csináltam csak (pont muffint), de nem jó csészét vettem elő, ezért arányaiban túl sok volt benne a margarin és zsíros, pfujj lett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fujj :D
      Ez mondjuk egyszerű, mert nem igényel mérleget, bár én is jobban szeretem úgy :D

      Törlés
  3. ilyeneket nem szeretek olvasgatni;:) hammmm
    Boldog szulinapot:)

    VálaszTörlés
  4. Hmmm, most, hogy már két helyen láttam ezt a muffint és olvastam a pozitív eredményről, én is sütök egy adagot valamikor jövő héten :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá, mert komolyan nagyon finom, jó nem egy fogyókúrás dolog, de néha belefér :D

      Törlés
  5. Szerintem hétvégén én is megsütöm
    (reformosítva)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, azt én is láttam, azért majd kíváncsi leszek a reformos receptedre :P

      Törlés
  6. Nagyon jól néz ki, biztos finom is :) Nemrégen csináltam browniet, lassan megint esedékes lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sosem csináltam ezelőtt, csak hasonló muffint, de asszem ez visz minden eddigit :D

      Törlés
  7. Nyami...de jól néz ki...megkívántam én is, pedig én nem vagyok édes szájú...kivéve, ha csokiról van szó, abból bármennyi jöhet...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is inkább a sós dolgok után sóvárgok, de csoki az mindig jöhet :DD

      Törlés
  8. hihi :) örülök, hogy tetszett a kis receptem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ilyen receptek nagyon gonoszak, beleférkőznek az ember tudatába, és muszáj megcsinálni :D

      Törlés