2013. január 15., kedd

Kék smink

Sziasztok!

Remélem nem unjátok még, de nem szeretek olyan sminket/körmöt mutatni túlzottan, amit még régen viseltem, így egy péntekit hoztam mára, egyrészt hogy ne maradjon el, másrészt még viszonylag friss az élmény, így még reggel össze tudtam kaparni, miket használtam hozzá. Igazából péntek estére akartam, de hát béna voltam, és a melóhelyen hagytam szegény gépet.. :]

A szemsmink alapja a Lovely Terra Cotta 5 részes szemhéjpúder paletta volt, nagyon tetszenek ezek a színek, néha magam is meglepődök, hogy 1-1 színt nem szeretek, aztán rájövök, hogy jól áll vagy tetszik, és akkor a szívemhez nő. :]
A hajamért bocsi, semmit nem csináltam vele, elfeküdtem, de végül is ha jobban megnézzük, olyan mintha direkt lenne ilyenre megcsinálva.. :D

Szóval a smink, nem túl élettel teli az arcom, a reggeli fény (hiányában) miatt. A színeken nem akartam változtatni, mert a szemfestés viszont ilyen színű volt kb. élőben, viszont itt nagyon is látszik, amiről a Garnier Olajmentes BB Krém tesztjében írtam, olyan lett kicsit a hatás, mintha rohadna hámlana az arcom, élőben szerencsére szinte alig látszik, de a fényképeken eléggé. :(




Használt termékek:

A Lovely kispaletta minden színét használtam, a legvilágosabbat (3.) a belső szemzugba és a szemöldök alá, a tőle balra lévő színt (balról a 2.)a mozgó szemhéjam közepére, az első, vibráló kék színt a mozgó szemhéjam többi részére. Az utolsó színt a mozgó szemhéjam feletti részre vittem el, ezt dolgoztam el a legvilágosabbal, az alsó pillasorba pedig a legsötétebb (jobbról a 2. alulról) és az általam vibráló kéknek titulált színt használtam.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a kék szemre valókat? Pénteken ritka napok egyike volt, mikor is sok dolog volt rajtam kék: a szemem, a körmöm, a felsőm, de még a pólóm is, meg ha azt vesszük, a farmer is. :]

Köszönöm a figyelmet, mára tényleg befejezem már, nem akarok azért túlzásba esni, Mindenkinek szép napot, vigyázzatok Magatokra, ha kimentek! :]

 És a végére egy kis móka:

22 megjegyzés:

  1. nagyon jól áll! :) nem nagyon van kék szemhéjpúderem, az essences stay all day krémesét szerettem volna, de nem találtam belenyúlás menteset már :S
    nagyon jó így a hajad (még ha csak elaludtad is) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Arra én is vágyok, kérdés, mikor lesz egyáltalán leárazva itt is.. :D

      Törlés
  2. ez tènyleg nagyon jo àll.azt hiszem TE vagy az elso ember akin tetszett nekem a kèk smink!!!!màdom nagyon szèp lett!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól áll neked! :) Én nem nagyon használhatok kék szemhéjpúdert a szemem színe miatt, de neked szuperül áll! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Ennyiből örülök, hogy nem kék a szemem, pedig kiskoromban mindig azt akartam.. :D

      Törlés
  4. A kék a másik szín a zöld mellett, amit szintén nem tudok magamon elképzelni, de Neked ez is jól áll :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, régebben én sem tudtam, de érdemes próbálkozni szerintem :]

      Törlés
  5. Nagyon szép lett, és az a mozgókép nagyon cuki :) Én se nagyon szoktam kéket használni, igazából másban is ritkán, bár most épp kék a körmöm. Sminket nagyon-nagyon ritkán mert szerintem nekem nem áll jól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Nekem többen is mondják, hogy jól áll, bár 2 évvel ezelőttig még farmerből sem vettem kéket, csakis feketét :D

      Törlés
  6. Nagyon tetszik ez az erős kék. Rajtad tetszik, rajtam sok lenne..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :] (bocsi, most vettem ezt észre.. :D)

      Törlés
  7. Nagyon jól áll Neked a kék smink. :)
    Szépek ezek a kék színek a palettában.
    Kék szemhéjpúderem nincsen és nem is tettszik magamon ugyanígy vagyok a lilával is.
    Inkább a türkiz színű szemhéjpúderek tettszenek. :)
    Ruhában vagy bármi másban viszont nagyon szeretem a kéket és a lilát is. :)
    A mozgó kép szerintem is cuki lett. :)
    A hajad pedig aranyos így elfekve. :)

    VálaszTörlés
  8. Ütős lett :D Én is kedvem kaptam a kékhez, maholnap meg is valósítom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Várjuk! :P (legalábbis én, de gondolom sokan mások is.. :D)

      Törlés
  9. Nagyon jól áll neked a kék szín! :)

    VálaszTörlés