2013. január 13., vasárnap

Garnier Olajmentes BB Krém - TESZT

Sziasztok!

Úgy érzem, elérkezett az ideje a Garnier olajmentes BB Krémjének kivesézéséhez, november első felében, úgy a közepe felé vettem meg, kb azóta használom, tehát már két hónapja, úgy érzem, ez elegendő idő, hogy korrekt véleményt tudjak mondani róla. Az első benyomást róla IDE kattintva olvashatjátok. A "sima" Garnier BB Krém tesztjét pedig ITT.

Csomagolás: Kezdeném a külső résszel, fekete papírdoboz, ez nekem szimpatikus, de szokásomhoz híven nem az elsőt emeltem le a polcról, hanem a 2. vagy 3. volt.


Az elején a krém tubusának képe található, a pontos név, illetve a fő vásárló-csalogató dolgok, "5in1" és társai.


Az egyik oldalán - többek között - magyar nyelvű leírás pár szóban, és előtte-utána képe egy nőciről.


A másik oldalán pár információ, összetevők.


A doboz hátoldalán 3 nyelvű leírás, van magyar is, ez mindenképpen piros pont, illetve feltüntették azt is, hogy milyen korosztálynak ajánlják. (20-45)


Szintén ezen az oldalon található szöveg, ígéret, statisztika.

A dobozból kivéve egy hosszúkás,  vékony tubussal van dolgunk. Nagyon hajaz egyébként a simáéra, csak sokkal magasabb, vékonyabb.



A hátoldalán szintén találhatunk információkat, lejárati időt.


Mennyiség: ez 40 ml, míg az alábbi képen a másik van, ami 50 ml, ez testvérek között is 10 ml-rel kevesebb.

Ár: Ennek ellenére az áruk ugyanannyi.


Itt jól látható a két tubus között a különbség:

Használhatóság: Az első képen a sima, míg a másodikon az olajmentes eleje látható. Előbbiben imádtam, hogy sima, pattintós kupakja van, könnyű kezelni, mégis jól zár, praktikus.


Viszont az olajmentes kupakja csavarós, és kis csőre van, amin az állagából adódóan sokszor már letekerés közben "folyik" a cucc... Ez nekem nem is túl kényelmes, és reggel kapkodás közben nem is a legpraktikusabb.



És a kupak, látszik, hogy már az elején összecsúfította a kupakot, így pazarlunk is, és a látvány is nagyon zavar engem.. Lehet, hogy ez az én hülyeségem, de utálom..

A képeket szerencsére már akkor megcsináltam, amikor megvettem, így még vakus képek is vannak róla, kis összehasonlítás következik a "sima" és az olajmentes krém között.

Garnier Olajmentes BB Krém természetes fényben:

Garnier Olajmentes BB Krém vakuval:

Garnier Olajmentes BB Krém frissen eldolgozva, természetes fénynél:

Garnier Olajmentes BB Krém frissen eldolgozva, vakuval:

Garnier BB Krém természetes fénynél:

Garnier BB Krém vakuval:

Garnier BB Krémek frissen eldolgozva, természetes fénynél:

Garnier BB Krém eldolgozva, pár perc után vakuval:

És pár perccel később, természetes fénynél:


Szín, pigmentáltság, fedés: Két árnyalatbán használható ez is, "Light" és "Medium", én ebből is a világosabbat vettem meg, és nagyon jól tettem, mert szépen idomul az arcszínemhez, a sötétebb már eléggé elütne szerintem. (Legalábbis ilyenkor)
Tény és való, hogy mattítja a bőrt, de néha már-már porcelánbabásnak érzem, jó, ez még tetszik is, de nem egyszer vettem észre, hogy ahol nem olyan zsíros a bőröm, például az orcáimnál, az államnál, ott olyan, mintha hámlana a bőröm, de csak addig, míg rajta van a krém. A szép bőrt még szebbé teheti, viszont a legkisebb sebet, pattanást is kiemeli, felnagyítja, még inkább felhívja rá a figyelmet. Ezzel szemben a sima nem biztosít olyan matt hatást, de mondhatni, hogy a kisebb hibákat nem felnagyítja, hanem elkendőzi. Szóval azért nem tökéletes közel sem. A másik sem, mert nem mattítja annyira az arcot, viszont cserébe nagyon természetes hatású.

Tartósság: Arra nincs panasz, reggel fél8tól délután fél6-6-ig szokott rajtam lenni, egészen jól bírja, szerencsére nem szokott "kukacosodni", csak ha 2 vastag réteg kerül fel a bőrre, én általában egy vékonyabbal beérem, mert már 2 vékony rétegnél is előjön ez a "hámlok" kinézet, valamint amit még fontosnak érzek, míg a másiknál abszolút nem éreztem, hogy valami van a bőrömön, ennél már picit igen.

Illat: Szerintem kellemes, visszafogott, púderhez hasonló illata van, én felkenés után már nem is szoktam nagyon érezni, de pár perc után már egyáltalán nem érzem.

Beszerezhetőség: Rossmann-ban és dm-ben kapni, de gondolom Müllerben, Tesco-ban, nagyobb áruházakban is, ahol van pipere részleg.

Nem túl drága, könnyen hozzá lehet jutni, de nekem a másik jobban tetszett, így szerintem vissza fogok térni majd ahhoz, bár igaz, nyáron nem próbáltam még, lehet, hogy akkor azért kevésbé láttatja száraznak a bőröm, mert talán ez a jó szó, nem olyan, mintha nem lenne zsíros az arcbőröm, hanem egyenesen mintha száraz lenne ott, ahol normál.
A kis pattanások, mitesszerek számát pedig nálam nem igazán csökkentette, sőt, magamhoz képest mostanában több van, mint szokott, míg a másiknál 2-3 nap használat után elég szép lett a bőröm.

Szóval nem mondom, hogy rossz, de nekem a másik jobban bevált, ettől függetlenül nyilván elhasználom, ha már megvettem, illetve másnak lehet, hogy ez válik be jobban.

Ti használtok BB Krémet? Ha igen, milyet? Próbáltatok már Garnier BB Krémet? Ha igen, milyet, mi a véleményetek róla?
Ha kipróbáltátok mindkettő Garniert, melyik vált be jobban?

Itt most szép kerek, kifejtős válaszokat várok ám, hogy kicsit én is olvassam a Ti véleményeteket, és hogy segítsünk egymásnak, hátha valaki még vacillál.


Köszönöm a figyelmet, további szép délutánt, jó pihenést, szépülést!

22 megjegyzés:

  1. Én majd az AVON-ét szeretném kipróbálni, ugyanis egy BB sokkal természetesebb, mint az alapozó, viszont még nem leltem meg a tökéletest...Bár ezzel egy darabig szemeztem, de a végén mégse jött velem...Az AVON-é viszont már előre jobban tetszik (bár a hatékonyságát nem ismerem), mert több árnyalatban kapható, így biztosan megleli az ember a legmegfelelőbbet...Én majd olyat veszek, amilyen az alapozóm is, azzal nem lehet mellényúlni, de az ilyen "light" és "medium" választékkal rendelkező dolgokat nem nagyon merem kipróbálni...Nagyon világos a bőröm, és alapozót is elég nehéz rá találnom...A medium biztos sötét, de lehet nekem még a light is...Nem tudom, éppen ezért nem mertem befektetni rá...:)

    Hű hát ez elég bőven kifejtett válasz, de sajnos ezzel még nem sok segítséget nyújthattam a többi olvasónak...Viszont majd ha az AVONos már nálam lesz, írok róla tesztet rögtön, hogy azzal segítsek legalább. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ennyiből nem jó ez, hogy csak két árnyalat van, az Avonosra nagyon kíváncsi vagyok (meg az essence és a Catrice BB Krémjeire).

      Törlés
  2. Nem fejtem ki a véleményemet hosszan, mert mind a két fajta Garnier bb krémről, meg egy csomó ázsiairól is írtam már :D Amúgy ezt szeretném, ha lenne még világosabb színben. Keverem egy nagyon könnyű alapozóval néha, de akkor már nem olyan matt, szóval ja... El fogom használni, de kivagyok, hogy minden ilyesmiből csak két szín van, pedig a nyugati bb krémek nem igazodnak a bőrhöz... Keletivel nincs ilyen bajom egyébként :)
    Tartalmas teszt legy egyébként, szeretem az ilyet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekszem a lehető legjobban kivesézni, ha már teszt :]
      Próbáltam a simát meg ezt keverni, de úgy nekem nagyon nem volt jó :S

      Törlés
  3. A Garnier nem oljamentes BB krémet próbáltam,és teljesen szétbarmolta az arcom,zsirosított és sok pattim lett tőle.
    Az Avonosat is próbáltam,a 02-es katalógusban 499ft volt 5 ml.. (a 30 mili 2900 ft lesz),és 6 árnyalattal rendelkezik,de nem olajmentes-mi már a 04-es katalógusnál járunk,kb. 1 hónapja tesztelem a 30milis kiadást...Az elején jó volt,ám sajnos nekem ez sem vállt be,a normál bőrömet zsirosította,de pattim nem lett. :/
    Még tervezem a Catrice és az Essence BB beszerzését,ha az sem lesz jó,akkor befejeztem,marad az alapozó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, sajnálom :(
      De milyen érdekes tényleg, hogy ami egyikünknél nagyon beválik, pl hogy nálam a sima mellett kevesebb volt a pattanás, és még az is hamarabb elmúlt, Nálad pont az hozta ki :(

      Törlés
  4. Én eddig csak a "normál" verziót próbáltam.
    Nekem nem nagyon jött be. Mármint, arra jó, hogy legalább nem felejtek el krémezni. Jellemzően akkor is nyúlók érte, mikor szárazabb a bőröm. Viszont a fedésével nem vagyok elégedett, nekem nem lett "egységesebb" a bőröm.
    Ha elfogy, nem hiszem, hogy újraveszem. Max télen, mikor szárazabb a bőröm -ezzel legalább krémezve/hidratálva van a bőröm némiképp

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, az érdekes, a hajad se jó meg már a bőröd sem? :D (bocsii <3 :D)

      Törlés
  5. A Garnier BB krémeit még nem próbáltam, én leragadtam a koreai társaiknál. Jelenleg a Missha Perfect Cover a kedvencem, de nyáron viszont könnyen átfényesedik, akkor inkább a Skin79-et használom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azokat sajnos sosem próbáltam még, tudom, hogy hosszú távon megérik, de egybe kifizetni olyan "sok". :(

      Törlés
  6. A véleményemet nagyjából tudod, de azért leírom itt is :) Nekem nem ilyen csőrös van, ugyanolyan az alja, mint a hagyományosnak. Eleinte imádtam, a fedése nekem pont megfelelő, kevés helyen kell csak korrektoroznom utána, a kényes területek kevésbé fénylenek, viszont az orrom mellett rendszeresen pikkelyesre szárít. Gombamód szaporodnak ezek a BB-nek titulált színezett hidratálók, (már az Avonnak is van), tudom, hogy egyszer azt mondtam, hülye leszek sok pénzt kiadni az ázsiaira, de ennyi szerencsétlenkedés után úgy döntöttem, megreszkírozom, felírtam a szülinapi kívánságlistára :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, már arra is azt írják, ami nem is az.. :S
      Minden esetre azért ha "nagy leszek" én is akarok egy "rendes" BB Krémet, bár azt hiszem, arra egy ideig még várnom kell.. :D

      Törlés
  7. Én is ezt használom (enyémnek nincs ilyen kis csőre :o) nem rossz, de azért 8 óra után már fényesedett bőven, pedig nem zsíros az arcom. Nem tapasztaltam, hogy pattanásokat okozott volna. Szóvl jó-jó, de nem a legjobb, elhasználom, de mivel nyáron vettem, már látok némi eltérést az arcom és a nyakam színe között, ha használom. Most megint rápörögten az Essence színezett hidratálójára, szerintem veszek egyet és kipróbálom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, én olyat még szerintem nem is láttam, de akkor abból még jobban folyhat a krém, nem? :O
      Nekem Baleás színezett hidratálóm volt, de valahogy annyira azt nem szerettem, úgy értem nem volt rossz, de olyan "ártani nem használ" érzésem volt vele kapcsolatban.. :D

      Törlés
  8. Én nyár elején vettem meg az Olajmenteset. Nagyon meleg volt a nyár így az akkori tapasztalataimat nem igazán venném mérvadónak!
    Sajnos ez a kupakba folyás engem is elszomorít :(
    Én nem magába használom, hanem egy pici alapozóval és mattító krémmel, így vagyok vele teljesen elégedett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, így utólag belegondolva abszolút nem logikus, hogy nyáron használtam a simát, és télen az olajmenteset, de hát így jött ki :D

      Törlés
  9. A sima és az olajmentes is megvan, sajnos egyik sem vált be igazán...:S Pattanásosabb lettem tőlük, de szárítottak is...(ki érti ezt :)?) plusz ha púdert teszek rájuk, akkor irtóra természetellenes a púder színe...úh mostanában csak simán púdert viszek fel a pofimra. Én is nagyon gondolkozom egy ázsiai bb-n, de a negatív tapasztalatok miatt (mármint a saját bb-s tapasztalatokra gondolok), kissé félek drága termékre beruházni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És esetleg első körben ha rendelnél 1-2 mintát több féléből, és ami leginkább szimpi? :]

      Törlés
    2. ez eszembe se jutott ^^ köszi :)

      Törlés
  10. Most a Cosmopolitan-hoz volt L'Oréal Nude Magique BB Krém minta, és nagyon szimpatikusnak tűnt így első használat után! Habár az ára kb. kétszer annyi mint a Garniereknek. Viszont most pont akciós is a szépségbolt honlapján, lehet hogy beruházok rá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az még annyira nem vészesen sok akkor, remélem beválik :]

      Törlés