2013. január 6., vasárnap

Flamingós körmök - Step By Step

Sziasztok!

Már egy ideje meg szerettem volna csinálni pár állatos körmöt, ezekből az első a flamingós lett. Pár lépés csak, ezeket láthatjátok majd ebben a bejegyzésben.

Első lépésként kilakkoztam két rétegben a körmömet kék körömlakkal (essence walk on air):

Ezután a középső ujjam kivételével fehér lakkot (Moyra 25) kentem a körmeimre, szivacsos technikával.


Majd ugyanígy tettem rózsaszín lakkal (Rimmel Fast & Fuchsia), és  ugyanezzel megcsináltam a flamingó alakját a középső ujjamra és csináltam neki szemet és csőrt (fekete és fehér lakkal).


Utolsó előtti lépésként a flamingót befejeztem világos rózsaszín lakk hiányában világoslilával (Aden 12).


Végül fedőlakkot kentem rá és lemostam a felesleget.


Szerintem nagyon egyszerű, sőt, variálható ez is, lehet más színeket is használni, és nem egy nagy ördöngösség megcsinálni a flamingót sem. :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a flamingókat?

Köszönöm a figyelmet, szép napot, jó pihenést!

22 megjegyzés:

  1. Nagyon édes lett :) Jól megcsináltad a step by step-et is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár a flamingót lehetett volna több lépésben, de feleslegesnek éreztem :]

      Törlés
    2. Tökéletesen érthető így is :)

      Törlés
  2. Jaj de jóó! :D Nagyon édes a flamingó, a színeket nagyon jól összeválogattad. :) Tetszik! ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  4. ó az a flamingó szupi lett :)

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Köszi :]
      Reméltem, hogy azért felismerhető lett :D

      Törlés