2013. január 2., szerda

essence XXXL nudes lipgloss - 05 - Forever Rosé

Sziasztok!

Ez a szájfény is az essence nyereményben volt, ő lesz a bejegyzés főszereplője.

Sminkben ITT láthattátok.



Csomagolás: Teljesen átlagos szájfény külsőt kapott, átlátszó az alsó része, a teteje ezüst. Látni a színét, és a szépséges fehér matricán a kupakon az árnyalat számát, nevét. Tetszik, hogy a betűk színe megy a kupakhoz, illetve a kis minta is aranyos szerintem. A hátulján pedig az információk kaptak helyet.


Applikátor: Elég  furi volt nekem, mert picit dőlt, és elég hosszú, de érdekes módon tök könnyű használni.


Száj: Ez részemről picit lehetett volna vastagabb nyílású, mert az én pici számra is legalább 2×kell kihúzni az applikátort, hogy mindenhová jusson.

Szín, pigmentáltság, használhatóság: Színe nem igazán van, tényleg inkább csak fényt ad (nyilván nem vártam erős színt, egy terméktől, aminek a nevében a nude szó szerepel), de apró csillámok vannak benne, nekem nagyon tetszik, ráadásul ha nem akarok túl feltűnő színt a számra, de nem csak ajakápolót akarok használni, ez az én emberem szájfényem. Nem mondom, hogy túlzottan hidratál, de nem szárít, és ha szárazabb a szám, akkor sem látszik, ha ezt használom.



Illat: Isteni vaníliás illata van, imádom, de felkenés után pár perccel már nem érzem.

Állag: Viszonylag ragacsos, tömör, de könnyű elkenni.

Tartósság: Átlagos szájfényes tartósságnak mondanám, 1-1,5 órát bír ki, egyáltalán nem látszik, ha elkezd kopni, észrevétlenül eltűnik.

Tartalom: 5 ml

Ár: Ha jól tudom, 600 Ft.

Részemről 10/9,5 pont ez a termék, persze a vanília illat sokat dob ezen, ha tartósabb lenne, akkor 10 pontot adnék, mert tényleg szerethető darab, és kell egy ilyen nagyon visszafogott szájfény is szerintem az ember lányának, de persze ez ízlés kérdése.. :]

Nektek meg van ez vagy másik XXXL nudes szájfény? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

10 megjegyzés:

  1. Nekem csak egy szájfényem van az essence-től, kis fogrémes tubusos féle. :D De nagyon ragacsos, nem igazán szeretem annak ellenére, hogy nagyon csillivilli. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogkrémes tubusos féle? :O
      az milyen? :D (tippem van, de lehet nem arra gondolsz :D)

      Törlés
  2. szép a szájfény! :) nem nagyon vagyok oda a szájfényekért/rúzsokért, mert a szám elég érzékeny, inkább csak ajakbalzsamozok. :) néha szájfényt is használok, méghozzá manhattan-t (talán láttad is az egyik bejegyzésemben nemrég)

    VálaszTörlés
  3. De jó,hogy írtál erről a szájfényről mindig kíváncsi voltam milyen is a színük élőben. :)
    Tettszik,hogy ilyen visszafogott színe van. :)
    Nem tudod,hogy lehet-e még kapni a Rossmannban??
    Amikor nyáron kerestem nem találtam sehol sajnos. :(

    Kíváncsi vagyok én miket nyertem az Essence-től ma délután ki is derül. :)
    Djkaty-nél nyertem egy 88-as palettát azt is átveszem ma. :)
    (Már nálam lenne a csomag,de a postás nem csengetett vagy nem várt elég ideig pedig Anyu várta a csomagjaimat,de szerencsére értesítőt hagyott.)

    Visszatérve a szájfényre:
    Nincsen XXXL nudes szájfényem ezt,ha megtalálom megveszem. XXXL shine szájfényem volt kettő egyet Tőled vettem ,egyet Rossmannban,de eladtam,elajándékoztam őket,mert nem az én a színeim voltak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól tudom, már kivonták, pedig eddig jókat olvastam róluk :S
      Na akkor gratulálok :]

      Törlés
    2. Ha Tőled nem tudom meg,hogy kivonták akkor nem tudom még meddig gondoltam volna,hogy új kollekció és kapható.
      Köszi szépen. :)

      Törlés
  4. huu, én azt az erős vanília illatot nem szeretem benne :D

    VálaszTörlés