2013. január 16., szerda

essence Quattro - 08- Wood You Mind? Smink II.

Sziasztok!

Tegnap újabb sminket készítettem az essence Quattro - 08- Wood You Mind? Smink 4 részes kis palettával, mert a Tesó feledékeny volt, így a szobámban hagyta, én meg éltem a lehetőséggel, muhaha.

Az első sminket ITT láthattátok, ennél pedig kicsit sötétebbre vettem a figurát, annyira nem vagyok elégedett, de azért megmutatom Nektek. :]



Első körben az essence XXXL nudes lipgloss - 05 - Forever Rosé szájfénnyel próbáltam ki, de hajtott a kíváncsiság, hogy mutathat rózsaszín ajkakkal, ezért utána az Aden folyékony rúzzsal is kipróbáltam. (erről holnap olvashattok majd bővebben)


Aztán mivel ráértem, gondoltam a kettőt párosítom, és az Aden rúzsra az essence szájfényt kentem, a szín nagyon tetszik, a többit pedig a holnapi bejegyzésben... :]


Használt termékek:
(+ Aden folyékony rúzs)

Nektek tetszik? Melyik verzió tetszik leginkább? Melyik legkevésbé? Itt fedeztem fel egyébként ismét, hogy mennyire más hatást lehet elérni ugyanazzal a szemsminkkel, más ajkakkal. :]

Köszönöm a figyelmet, további szép napot, kelleme estét!

10 megjegyzés:

  1. Imádom ezeket a quattrokat főleg most, hogy beszereztem a colour art szemhéjalapot, nagyon szépen tapadnak rajta és ahhhhw, de imádom. Eddig 3 db-om van, a legjobb, hogy mindent akciósan vettem 300Ft-ért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, annyit simán megér, utólag nagyon bánom, hogy meg sem néztem őket jobban :(

      Törlés
  2. Nekem az első tetszik a legjobban, de a kétféle szájravaló is nagyon szépen együtt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy nekem is, kicsit olyan soknak éreztem már, hogy a szemem is meg a szám is erős, ezt még szoknom kell, bár már az is csoda, hogy rákattantam a rúzsokra, szájfényekre :D

      Törlés
  3. SZép együtt a rúzs és a szájfény. =) Nekem úgy tetszik a legjobban! =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez csak tegnap jutott eszembe, hogy szájfénnyel hogy mutatna, előtte eszembe sem jutott ilyen.. :D

      Törlés
  4. Az első talán egy picivel jobban tetszik, de ez is szép lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Az annyiból jobban tetszett, hogy olyan "hétköznapibb"

      Törlés
  5. Nekem ez nagyon nagyon tetszik!!! :)
    Ès baromi jó ötletnek tartom, hogy egy palettával (még ha csak 4-es is) megmutatod, hogy milyen sminkeket lehet elkészíteni. :")

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, jó ég, ezt most látom, hogy nem válaszoltam Neked.. :P
      Azóta szerencsére lett egy sajátom, így folytatom is :]

      Törlés